Site-ul www.AgoraMedia.ro foloseşte fişiere de tip cookies pentru a opera și îmbunătăți utilizarea site-ului și funcționalitatea serviciilor oferite precum şi pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare, ele putând include informații despre data și ora vizitei sau istoricul de navigare, în general fiind vorba de fişiere de la terţi (youtube.com, vimeo.com, trafic.ro, Google Analytics etc.). Pentru continuarea accesării site-ului www.AgoraMedia.ro, vă solicităm permisiunea de a agrea politica noastră de utilizare cookies.

19
Fri, Apr
107 New Articles

Limitatorul de la Kaufland a fost rupt

Actualitate
Tools
Typography

În jurul amiezei zilei de luni, 11 iunie, un şofer cu spirit de iniţiativă s-a gândit cum ar fi să întoarcă maşina agabaritică pe care o conducea exact la intrarea în parcarea Kaufland Turda. Din nefericire, maşina, fiind prea înaltă, a agăţat, distrugând, limitatorul de înălţime de la intrarea în parcare.

Lovitura la-nălţime dată de şofer indicatorului nu a rămas fără urmări. Astfel, a doua zi, de dimineaţă, nişte muncitori au purces la remedierea defecţiunii, a pagubei produse, pagubă ale cărei costuri de remediere revin persoanei juridice în a cărei proprietate se află autovehiculul care a cauzat incidentul.
Prezenţa unui limitator de înălţime – care, în acelaşi timp este şi un indicator privind limitele de înălţime şi greutate din parcare – la intrarea în parcarea Kaufland Turda este motivată de Iolanda Zotescu, reprezentant al Biroului de Relaţii cu Presa al Kaufland România, prin faptul că parcarea este destinată clienţilor şi autoturismelor acestora şi nu autovehiculelor de tonaj mare, agabaritice.
Prezenţa maşinii la intrarea în parcarea Kaufland Turda, în vederea remedierii pagubelor produse, a dus la blocarea unui sens de circulaţie, intrarea şi ieşirea în şi din parcarea supermarket-ului făcându-se ştrangulat, pe un singur sens, fapt ce a creat un disconfort clienţilor, disconfort pentru care reprezentanţii supermarketului îşi cer scuze.
Prezenţa muncitorilor în vederea remedierii pagubelor a fost motivată de către Iolanda Zotescu prin faptul că s-a dorit rezolvarea incidentului pe cale amiabilă. De aceea, mai preciza Iolanda Zotescu, nu s-a apelat la societatea de mentenanţă cu care Kaufland România este în relaţii contractuale.

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS