Site-ul www.AgoraMedia.ro foloseşte fişiere de tip cookies pentru a opera și îmbunătăți utilizarea site-ului și funcționalitatea serviciilor oferite precum şi pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare, ele putând include informații despre data și ora vizitei sau istoricul de navigare, în general fiind vorba de fişiere de la terţi (youtube.com, vimeo.com, trafic.ro, Google Analytics etc.). Pentru continuarea accesării site-ului www.AgoraMedia.ro, vă solicităm permisiunea de a agrea politica noastră de utilizare cookies.

25
Thu, Apr
112 New Articles

Mărţişoarele au fost simbolul zilei | FOTO

Actualitate
Tools
Typography

Târgul Mărţişorului a debutat azi, la Turda pe pietonala din centul istoric al municipiului. Definit de organizatori ca un eveniment “de referinţă în peisajul turdean”, târgul se desfăşoară în perioada 1-8 martie şi are un anume specific.

În principal, la târg se pot găsi obiecte handmade (confecţionate manual), prin acest eveniment forindu-se a se încuraja meşteşugul, creativitatea şi inovaţia în sfera artistică.

Evident, de la un eveniment eminamente comercial organizat în centrul municipiului nu aveau cum să lipsească produsele “tradiţionale” cum ar fi, de exemplu, mierea de albine sau turta dulce, diverse obiecte tricotate (păpucei sau căciuliţe) ori alte tipuri de obicte precum perniţe, pălărioare sau tot felul de obiecte artizanale.

Iar pentru că era un târg al mărţişorului, la târg se găseau şi mărţişoare handmade ale căror preţuri variau în limite accesibile pentru orice buzunar.

Nelipsite de la târg au fost şi florile.

În afara perimetrului alocat târgului, mai exact la vreo câteva zeci de metri mai “în aval” pe zona pietonală se regăsea o altă mulţime de tarabe pe care erau expuse mărţişoare (unele dintre ele handmade), flori, flori din plastic sau orice alte tipuri de obiecte care puteau simboliza venirea primăverii.

Indiferent de ce tabără era vorba - vânzătorii de la târg sau vânzătorii din cealaltă zonă - comercianţii nu păreau să fie ce mai fericiţi oameni din galaxie, însă nici nu se putea citi pe faţa lor că se plâng în legătură cu mersul vânzărilor, mai ales că unii dintre ei dibuiseră diverse găselniţe vocale prin care să-şi atragă - unii cu decibeli mai generoşi - posibilii viitori clienţi.















BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS