Site-ul www.AgoraMedia.ro foloseşte fişiere de tip cookies pentru a opera și îmbunătăți utilizarea site-ului și funcționalitatea serviciilor oferite precum şi pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare, ele putând include informații despre data și ora vizitei sau istoricul de navigare, în general fiind vorba de fişiere de la terţi (youtube.com, vimeo.com, trafic.ro, Google Analytics etc.). Pentru continuarea accesării site-ului www.AgoraMedia.ro, vă solicităm permisiunea de a agrea politica noastră de utilizare cookies.

19
Fri, Apr
107 New Articles

Final de proiect EduKitchen 2017

Actualitate
Tools
Typography

Slow Food Turda împreună cu Lidl, care susține responsabilitatea socială, au derulat împreună cu partenerii lor în perioada aprilie – decembrie 2017 proiectul EduKitchen, un program de educație alimentară cu scopul de a crește nivelul de cunoștinte asupra alimentației sănătoase în rândul tinerilor.

În aceste 9 luni problemele adresate au fost alimentația nesănătoasă, risipa alimentară și lipsa educației alimentare în școli și în comunitățile urbane și rurale.

Pentru realizarea obiectivelor s-au derulat atelierele și activitățile specifice prin metode non-formale, organizând activitățile gastronomice în instituții școlare, precum și în cadrul evenimentelor publice din mai multe orașe.

Tinerii și-au însușit cunoștințe practice și teoretice cu care vor putea lua singuri deciziile în ceea ce privește alimentația corectă și sănătoasă.

Proiectul a promovat practicarea cunoștințelor asupra tradițiilor și valorilor culinare precum și a cunoștințelor de alimentație sănătoasă, educația culinară în instituțiile de învățământ școlare și preșcolare.

Ce a însemnat EduKitchen în cifre timp de 9 luni?

  • 1600 de persoane beneficiare direct, majoritatea copii, respectiv pedagogi, voluntari și părinți, comunități urbane și rurale.
  • 10 școli și grădinițe: Școala Teodor Murășanu Turda, Școala Andrei Șaguna Turda, Școala Horea, Cloșca și Crișan Turda, Colegiul Național Mihai Viteazul Turda, Liceul Teoretic Josika Miklos Turda, Liceul Teoretic Avram Iancu Cluj Napoca, Royal School in Transylvania Cluj Napoca, Transylvania College Cluj Napoca, Liceul Teoretic Pavel Dan Câmpia Turzii; Grădinița Lumea Prichindeilor Câmpia Turzii.
  • 11 ONG-uri partenere și instituții implicate: Slow Food International, Slow Food Cluj Transilvania, Slow Food Iasi, Slow Food Târnava Mare, Salina Turda, Food Waste Combat Cluj, Societatea Pentru Consum Responsabil, Fundația Potaissa Turda, Vecinatatea Femeilor din Saschiz, Asociația Pacienților cu afecțiuni Hepatice din România, filiala Turda, Primăria Municipiului Câmpia Turzii.
  • 4 dezbateri universitare la Universitatea Babeș-Bolyai și la Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară (USAMV) din Cluj-Napoca.
  • 11 evenimente publice: ONG fest / Civic break – Cluj-Napoca; Ziua Copiilor 1 Iunie – Câmpia Turzii; TIFF – Weekend la Castel, Bonțida; Food Revolution Day – Iași; Ziua alimentației / Meniu pentru schimbare – USAMV Cluj; Green campus – USAMV Cluj; Saschiz – Festivalul rabarbărului; Saschiz – Musical brunch; Cluj Napoca – Zilele Culturale Maghiare; Cină comunitară – Cluj-Napoca; Picnic în stradă – Cluj-Napoca;
  • 6 orașe (Turda, Cîmpia Turzii, Cluj Napoca, Iași, Saschiz – Sighișoara, Aiud), Salina Turda fiind gazda lansării festive a proiectului în aprilie 2017.

Mulțumim tuturor partenerilor pentru implicare!

Marta Pozsonyi – coordonator proiect, Email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. 

Lidl este prezent în 30 de țări din toată lumea și operează aproximativ 10.000 de magazine și peste 140 de centre logistice în 27 de țări din Europa. Lidl are aproximativ 215.000 de angajați, dintre care 5000 în România unde retailer-ul german are deschise peste 200 de magazine și 4 centre logistice.
Misiunea Lidl in România este aceea de a le oferi zilnic românilor, în zone din imediata lor proximitate, produse de calitate la cel mai bun preţ, direct de la producători, într-o largă varietate de sortimente.

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS