Site-ul www.AgoraMedia.ro foloseşte fişiere de tip cookies pentru a opera și îmbunătăți utilizarea site-ului și funcționalitatea serviciilor oferite precum şi pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare, ele putând include informații despre data și ora vizitei sau istoricul de navigare, în general fiind vorba de fişiere de la terţi (youtube.com, vimeo.com, trafic.ro, Google Analytics etc.). Pentru continuarea accesării site-ului www.AgoraMedia.ro, vă solicităm permisiunea de a agrea politica noastră de utilizare cookies.

19
Fri, Apr
107 New Articles

151 de posturi vacante la Primaria Turda?

Administraţie
Tools
Typography

Ordonanţa 77 din 2013 are faimosul merit de a se ocupa de „stabilirea unor măsuri privind asigurarea funcţionalităţii administraţiei publice locale, a numărului de posturi şi reducerea cheltuielilor la instituţiile şi autorităţile publice din subordinea, sub autoritatea sau în coordonarea Guvernului ori a ministerelor prin care la nivelul autorităţilor publice locale se reduc posturile vacante cu unele excepţii”.

Frumos, nu?
Mai departe, administraţia locală a solicitat Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici un aviz care a şi venit, dealtfel, cu numărul 29058 şi datat 29 iulie 2013, aviz prin care s-au avuzat funcţiile publice din cadrul aparatului de specialitate al primarului şi din cadrul serviciilor publice de interes local fără personalitate juridică din subordinea Consiliului Local.
Aşa cum se arată în raportul de specialitate ataşat proiectului de hotărâre privind organigrama şi statul de funcţii, repartizarea numărului maxim de 475 de posturi pentru Municipiul Turda este următoarea:

- aparatul de specialitate al primarului (inclusiv posturile aferente serviciului public comunitar local de evidenţa persoanelor): 206 posturi aprobate, 140 de posturi ocupate, 66 de posturi vacante.
- aparatul permanent al Consiliului Local Turda: 2 posturi aprobate, 2 posturi ocupate
- serviciul public Administrarea Patrimoniului Imobiliar: 70 de posturi aprobate, 47 de posturi ocupate şi 23 de posturi vacante
- serviciul public Poliţia Locală Turda: 92 de posturi aprobate, 67 de posturi ocupate şi 25 de posturi vacante
- serviciul public Parc Zoologic şi de Agrement: 33 de posturi aprobate, 12 posturi ocupate şi 21 de posturi vacante
- biblioteca Teodor Murăşanu Turda: 12 posturi aprobate, 10 posturi ocupate şi 2 posturi libere
- muzeul de istorie Turda: 14 posturi aprobate, 8 posturi ocupate şi 6 posturi vacante
- casa de cultură Turda: 6 posturi aprobate, 4 posturi ocupate şi 2 posturi vacante
- teatrul municipal: 40 de posturi aprobate, 34 de posturi ocupate şi 6 posturi vacante

În calitate de şef al serviciului Resurse Umane – Carmen Kollar – a făcut o prezentare a situaţiei la care se referă proiectul de hotărâre privind aprobarea organigramei, numărului total de posturi şi statelor de funcţii pentru aparatul de specialitate al primarului municipiului Turda, serviciile şi instituţiile publice aflate în subordinea Consiliului Local al municipiului Turda.
Singurul care a avut un amendament în ceea ce priveşte proiectul de hotărâre a fost preşedintele de şedinţă, Cristian Felezeu, care a propus „scoaterea” celui de-al doilea articol al proiectului de hotărâre. Articolul „incriminat” făcea referire la Regulamentele de Organizare şi Funcţionare (ROF) pentru aparatul de specialitate al primarului, serviciile şi instituţiile... etc...
În opinia consilierului USL (PNL) Cristian Felezeu, ROF-urile nu pot fi aprobate din moment ce nu au fost discutate în comisiile de specialitate ale Consiliului Local Turda.  

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS