Site-ul www.AgoraMedia.ro foloseşte fişiere de tip cookies pentru a opera și îmbunătăți utilizarea site-ului și funcționalitatea serviciilor oferite precum şi pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare, ele putând include informații despre data și ora vizitei sau istoricul de navigare, în general fiind vorba de fişiere de la terţi (youtube.com, vimeo.com, trafic.ro, Google Analytics etc.). Pentru continuarea accesării site-ului www.AgoraMedia.ro, vă solicităm permisiunea de a agrea politica noastră de utilizare cookies.

19
Fri, Apr
107 New Articles

Primaria Campia Turzii are functionari mai „comunicativi”

Administraţie
Tools
Typography

Miercuri, 18 decembrie, sala mică a Palatului Cultural "Ionel Floaşiu" din Câmpia Turzii a găzduit o festivitate în al cărei prim plan erau o parte din funcţionarii publici din Primăria Câmpia Turzii.

În prezenţa primarului Radu Hanga, a administratorului public Petre Pop şi a lectorului univ. dr. Dan Rusu, o parte din funcţionarii din Primăria Câmpia Turzii şi-au primit certificatele de participare la un curs de formare şi dezvoltare a resurselor umane.
Susţinut de lector univ. dr. Dan Rusu în baza unui contract de servicii încheiat la începutul anului între Primăria Câmpia Turzii şi Centrul Psihologic de Servicii Integrate - contract privind managementul şi evaluarea resurselor umane - cursul la care au participat funcţionarii publici din Primăria Câmpia Turzii s-a numit "elemente şi tehnici de bază pentru dezvoltarea abilităţilor de comunicare".
Despre abilităţile de comunicare a vorbit şi primarul Radu Hanga, care considera că, pentru un funcţionar public, acestea fac parte din profesie. Apreciind că spre cetăţeni un funcţionar public trebuie să transmită mesaje clare, primarul Câmpiei Turzii consideră că "mesajul trebuie să fie scurt, explicit şi redactat la nivelul celui care îl ascultă" dar şi că existând o desciplină a lucrului cu oamenii, funcţionarii au obligaţia de serviciu să fie disciplinaţi şi să se controleze pentru că "pentru omul care vine în primărie, relaţia cu dumneavoastră e relaţia cu primăria".
La rândul său, Petre Pop preciza că s-a considerat că este nevoie de un astfel de curs şi că acesta trebuie făcut de profesionişti, motiv pentru care s-a apelat la CPSI Cluj-Napoca şi că, în general, acest tip de cursuri nu face altceva decât să ordoneze cunoştinţe pe care, probabil, funcţionarii le aveau. "Tehnicile acestea sunt folosite foarte des în occident în firmele care caută performanţă", mai spunea administratorul public.
Dan Rusu, însă, recunoştea că experienţa avută împreună cu funcţionarii de la Câmpia Turzii a fost una bidirecţională. "Evaluarea psihologică este un lucru de speriat, fiecare are un trac, se gândeşte ce rezultate va avea...", spunea Dan Rusu continuând: "nu există rezultate bune şi greşite. Sunt rezultate care spun ceva despre cel chestionat şi e important să ştiţi unde să dezvoltaţi şi ce latură să dezvoltaţi".
În schimb, atât Petre Pop cât şi Dan Rusu erau de aceeaşi părere cel puţin dintr-un anume punct de vedere: cea mai importantă într-o instituţie este resursa umană, pentru că aceasta face firma să meargă.
Din perspectiva cursantului Georgeta Petrovan considera că, de fapt, cursul a fost binevenit. "Personal, consider că alte cursuri erau făcute într-un mod mai puţin interactiv, acesta a fost interactiv, ne-a implicat pe fiecare să conştientizăm, să devenim mai comunicativi, să ne exprimămn, să ne spunem punctul de vedere. Ne-a plăcut, ne mai dorim... Vă mulţumim celor care v-aţi gândit şi celor care ne-au ajutat", spunea Georgeta Petrovan.
Probabil că înmânarea certificatelor de participare a fost momentul cel mai important pentru cursanţi. Chiar dacă nu au fost prezenţi toţi cei care au participat la curs, cei prezenţi şi-au primit certificatele, fiind felicitaţi de Dan Rusu, Radu Hanga şi Petre Pop.

 

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS