Site-ul www.AgoraMedia.ro foloseşte fişiere de tip cookies pentru a opera și îmbunătăți utilizarea site-ului și funcționalitatea serviciilor oferite precum şi pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare, ele putând include informații despre data și ora vizitei sau istoricul de navigare, în general fiind vorba de fişiere de la terţi (youtube.com, vimeo.com, trafic.ro, Google Analytics etc.). Pentru continuarea accesării site-ului www.AgoraMedia.ro, vă solicităm permisiunea de a agrea politica noastră de utilizare cookies.

20
Sat, Apr
107 New Articles

Târgul “Produs de Cluj” vrea şi la Câmpia Turzii

Administraţie
Tools
Typography

Prima şedinţă de lucru a nou constituitului consiliu local al municipiului Câmpia Turzii a fost una extraordinară şi a avut loc azi, 27 iunie 2016 cu începere de la orele 16.00.

Convocată prin Dispoziţia 408 din 24 iunie 2016 a primarului municipiului Câmpia Turzii, Dorin Lojigan, şedinţa extraordinară a avut loc în sala de şedinţe a Palatului cultural “Ionel Floaşiu” şi a avut pe ordinea de zi un singur proiect de hotărâre.

Noii consilieri s-au înâtlnit, aşadar, în şedinţă pentru a lua în dezbatere un proiect de hotărâre privind “aprobarea încheierii unui acord de parteneriat între municipiul Câmpia Turzii şi Asociaţia «Produs de Cluj» în vederea organizării evenimentului Târg Produs de Cluj în peroada 8-10 iulie 2016”.

Una dintre obligaţiile administraţiei de la Câmpia Turzii în vederea organizării evenimentului este acordarea, cu titlu gratuit, platforma betonată din parcul municipiului ca spaţiu pentru desfăşurarea târgului.

În acordul anexat proiectului de hotărâre erau prevăzute atât obligaţiile administraţiei locale, cât şi obligaţiile organizatorului, acestea fiind următoarele:

Drepturile şi obligaţiile PARTENERULUI PRINCIPAL

  • a) să pună la dispoziţia Organizatorului spaţiul situat în Municipiului Câmpia Turzii, pe Platforma betonată din Parcul Mare al Municipiului Câmpia Turzii.
  • b) să permită şi să faciliteze Organizatorului amenajarea spaţiului pentru montarea standurilor pentru expozanţi şi producători, precum şi a scenei şi a sonorizării.
  • c) să permită şi să asigure accesul la energia electrică necesară pentru buna desfăşurare a evenimentului
  • d) să asigure salubrizarea spaţiului destinat evenimentului pe toată durata derulării acestuia şi instalarea de toalete ecologice
  • e) să acorde asistenţă tehnică pe perioada de desfăşurare a evenimentului în ceea ce priveşte alimentarea cu energie electrică
  • f) să asigure cazarea pentru 3 persoane din echipa de organizare
  • g) Partenerul principal nu are nici un fel de obligaţii în vederea obţinerii acordurilor/autorizaţiilor necesare desfăşurării evenimentului conform prevederilor legale în vigoare, toate aceste obligaţii fiind în sarcina exclusivă a Organizatorului

Drepturile şi obligaţiile ORGANIZATORULUI

  • a) să întocmescă planul de desfăşurare a evenimentului
  • b) să asigure mobilierul pentru expozanţi şi producători, scena şi sonirizarea necesare desfăşurării evenimentului
  • c) să asigure programul artistic pc perioada de desfăşurare a evenimentului în intervalul orar 09.00 -22.00.
  • d) să închcie contract de participare la târg cu expozanţii în vederea prezentării şi comercializării de către aceştia a produselor locale
  • e) să încheie contracte cu artiştii populari şi ansambluri folclorice în vederea prezentării spectacolelor pe scena amenajată in incinta târgului
  • f) să facă programarea spectacolelor şi să asigure prezentarea acestora
  • g) să asigure transportul, montajul şi demontatul celor 50-60 de standuri necesare desfăşurării expozanţilor de produse tradiţionale, prezenţa a 3 ansambluri folclorice, a 3 orchestre, a 30 de interpreţi de muzică populară din judeţul Cluj, precum şi a altor invitaţi cc vor organiza diferite activităţi de divertisment
  • h) să asigure sccna cu suprafaţa de 120 mp, sunet şi lumini, asistenţa tehnică de specialitate pe durata celor 3 zile
  • i) să folosească spaţiul conform destinaţiei
  • j) să coordoneze şi să supravegheze depozitarea deşeurilor exclusiv în locurile special amenajate în aces sens de către Partenerul principal
  • k) să obţină în numele său propriu toate acordurile/autorizaţiile necesare desfăşurării evenimentului de la organismele compctentc(Direcţia Sanitară, Direcţia Sanitar Veterinară, etc.) în conformitate cu prevederile legale.
  • 1) să se asigure că toţi participanţii/expozanţii deţin toate documentele şi autorizaţiile legale neccsarc pentru a participa la eveniment.
  • m) să asigure conform procedurilor paza şi supravegherea spaţiului alocat desfăşurării evenimentului

În cadrul dezbaterii proiectului, consilierul PPU Vasile Tot se interesa dacă au fost calculate cheltuielile cu asigurarea, de către municipiu, a pazei, a curăţeniei, a energiei electrice, pe de altă parte consilierul PPU adăugând că standurile sunt puse gratuit la dispoziţia producătorilor, printre rânduri sugerându-se că nu se încasează bani, motiv pentru care consilierul voia să ştie dacă “balanţa” e pe plus sau minus.

“În drepturile şi obligaţiile pe care noi ni le asumăm nu apare nicăieri paza şi protecţia pentru că noi nu am acceptat - şi am transmis asta organizatorului - să asigurăm noi paza că nu avem servicii de pază şi poliţie locală, ca atare s-au angajat că vor asigura ei paza” preciza primarul Dorin Lojigan, totodată adăugând că suma privind cheltuielile de salubritate şi iluminat nu se ridică la mai mult de 5.000 de lei, sumă suportabilă de municipalitate.

Proiectul a fost aprobat în unanimitate de către consilierii prezenţi, de la şedinţă lipsind cei cinci consilieri PSD.

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS