Site-ul www.AgoraMedia.ro foloseşte fişiere de tip cookies pentru a opera și îmbunătăți utilizarea site-ului și funcționalitatea serviciilor oferite precum şi pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare, ele putând include informații despre data și ora vizitei sau istoricul de navigare, în general fiind vorba de fişiere de la terţi (youtube.com, vimeo.com, trafic.ro, Google Analytics etc.). Pentru continuarea accesării site-ului www.AgoraMedia.ro, vă solicităm permisiunea de a agrea politica noastră de utilizare cookies.

20
Sat, Apr
107 New Articles

Şedinţă extraordinară la Turda. Rectificare de buget şi organigrama aparatului de specialitate al primarului, pe ordinea de zi

Administraţie
Tools
Typography

Consiliul Local al municipiului Turda a fost convocat în şedinţă extraordinară pentru joi, 20 septembrie, la orele 13:00, şedinţă programata a se desfăşura în sala mare a Primăriei Turda.

Iată ordinea de zi:

1. Probleme ale Direcţiei Economice:
1.1 PROIECT DE HOTĂRÂRE privind utilizarea Fondului de rulment pentru finanţarea cheltuielilor secţiunii de dezvoltare.
- iniţiator, Primarul Municipiului Turda, domnul Matei Cristian Octavian.
1.2 PROIECT DE HOTĂRÂRE privind rectificarea bugetului pe anul 2018.
- iniţiator, Primarul Municipiului Turda, domnul Matei Cristian Octavian.

2. Probleme ale Biroului Resurse Umane:
2.1. PROIECT DE HOTĂRÂRE privind aprobarea modificării organigramei, numărului de posturi, statului de funcţii şi a Regulamentului de organizare şi funcţionare al aparatului de specialitate al Primarului municipiului Turda.
- iniţiator Primarul Municipiului Turda, domnul Matei Cristian Octavian.

Notă: Având în vedere volumul mare de documente, Regulamentul de organizare şi funcţionare al aparatului de specialitate al Primarului municipiului Turda va fi transmis prin email şi postat pe site-ul Primăriei Municipiului Turda la secţiunea proiecte de hotărâri. De asemenea, poate fi consultat şi la Secretariatul Consiliului Local, camera 50.

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS