Site-ul www.AgoraMedia.ro foloseşte fişiere de tip cookies pentru a opera și îmbunătăți utilizarea site-ului și funcționalitatea serviciilor oferite precum şi pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare, ele putând include informații despre data și ora vizitei sau istoricul de navigare, în general fiind vorba de fişiere de la terţi (youtube.com, vimeo.com, trafic.ro, Google Analytics etc.). Pentru continuarea accesării site-ului www.AgoraMedia.ro, vă solicităm permisiunea de a agrea politica noastră de utilizare cookies.

18
Mon, Feb
103 New Articles

Interzis căruţelor pe anumite drumuri şi depozitarea deşeurilor în locuri publice! Primăria Turda vă consultă

Administraţie
Typography

Administraţia turdeană a anunţat public - prin documentul 2535/04.02.2019 - că a fost elaborat un proiect de hotărâre “privind interzicerea accesului şi deplasării vehiculelor cu tracţiune animală precum şi a vehiculelor trase sau împinse cu mâna care circulă ilegal în Municipiul Turda”.

Concret, anunţul privind existenţa, la Turda, în procedură de elaborare a proiectului amintit mai sus s-a făcut în temeiul art. 7, alin. 1 şi alin. 2 din Legea 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică

Iată ce se mai precizează în anuţul Primăriei Turda:

Textul integral al proiectului de hotarare insotit de raportul de specialitate si expunerea de motive poate fi accesat pe adresa oficiala primariaturda.ro la secţiunea Consiliul Local/proiecte de hotărâre supuse dezbaterii publice. O copie a documentelor părţi integrante din proiectul de hotărâre poate fi pusă la dispozitia celor interesaţi în baza unei solicitări în formă scrisă depusă la Secretariatul Consiliului local al municipiului Turda, situat în Turda, Piaţa 1 Decembrie 1918, nr. 28, camera 50, in intervalul 04.02.2019 - 15.02.2019, de luni pana joi, intre orele 08.00-15.00 şi vineri între orele 08.00-12.30.

În contextul prevederilor art. 7, alin. 2 cei interesati pot formula în scris  propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ, ce vor fi depuse la sediul situat în Turda, Piaţa 1 Decembrie 1918, nr. 28, camera 50, in atentia domnului Moldovan Valer, Director Executiv – Serviciul Public Poliţia Locală Turda, până în data de 15.02.2019 inclusiv.

În conformitate cu prevederile art. 7, alin. 6 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, persoanele sau organizaţiile interesate care transmit în scris propuneri, sugestii sau opinii cu privire la proiectele de acte normative supuse dezbaterii publice vor specifica articolul sau articolele din proiectul de act normativ la care se referă, menţionând data trimiterii şi datele de contact ale expeditorului.

De asemenea, proiectul de hotărâre în forma propusă poate fi consultat ş cu un simplu CLICK AICI.

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS