Site-ul www.AgoraMedia.ro foloseşte fişiere de tip cookies pentru a opera și îmbunătăți utilizarea site-ului și funcționalitatea serviciilor oferite precum şi pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare, ele putând include informații despre data și ora vizitei sau istoricul de navigare, în general fiind vorba de fişiere de la terţi (youtube.com, vimeo.com, trafic.ro, Google Analytics etc.). Pentru continuarea accesării site-ului www.AgoraMedia.ro, vă solicităm permisiunea de a agrea politica noastră de utilizare cookies.

19
Fri, Apr
107 New Articles

Mai multe hartii de semnat pentru presedintele de sedinta

Administraţie
Tools
Typography

Consilierii locali turdeni au fost de acord marţi, 16 aprilie, ca preşedintele în funcţie al Consiliului Local Turda să aibă atribuţii extinse privind semnarea de documente care vizează Consiliul Local.

Pe 29 noiembrie 2012 forul deliberativ local al municipiului Turda a aprobat o hotărâre - cu numărul 192 - prin care Adrian Vana a fost mandatat să reprezinte interesele Consiliului Local Turda în instanţele de judecată. La articolul 2 al respectivei hotărâri se preciza: "împuternicirea şi documentele corespunzătoare pentru judecarea litigiului vor fi vor fi semnate de preşedintele de şedinţă al Consiliului Local al municipiului Turda în exerciţiu, iar în lipsa acestuia de preşedintele Comisiei de specialitate nr. 2 a Consiliului Local al municipiului Turda administraţie publică locală, servicii publice regii, pieţe, comerţ, agricultură, relaţii cu publicul, juridic, ordine publică şi apărare".
În şedinţa de pe 16 aprilie 2013, însă, forul deliberativ local a aprobat o nouă hotărâre de consiliu care să completeze hotărârea din 2012. Necesitatea modificării a fost oferită de jurist Paula Popa: "având în vedere că pe adresa Consiliului Local vin numeroase documente, scripte, cu aplicaţie directă asupra atribuţiilor acestuia - procese verbale de afişare, comunicări ale hotărârilor de consiliu, exprimarea unor puncte de vedere a Consiliului Local în diverse probleme - domnul primar nu are mandat special pentru a semna pe aceste documente şi din punct de vedere al secretariatului şi al meu persoanl am considerat că este necesară lărgirea mandatului domnului preşedinte de şedinţă care a fost stabilit prin hotărârea 192, pentru a putea semna şi pe aceste documente".
Astfel, articolul 2 al hotărârii din 2012 - ale cărui precizări au fost prezentate anterior - a fost completat cu un nou alineat în care se precizează că: "toate documentele care intră în sfera de competenţă a consiliului local al municipiului turda sau sunt adresate acestuia, respectiv procese verbale de afişare, comunicări ale hotărârilor consiliului local, comunicări către instanţele de judecată, răspunsuri la solicitările adresate forului deliberativ precum şi orice alte înscrisuri care se circumscriu celor menţionate mai sus vor fi semnate de preşedintele de şedinţă al Consiliului Local al municipiului Turda în exerciţiu, iar în lipsa acestuia de preşedintele Comisiei de specialitate nr. 2 a Consiliului Local al muncipiului Turda administraţie publică locală, servicii publice, regii, pieţe, comerţ, agricultură, relaţii cu publicul, juridic, ordine publică şi apărare".
De asemenea, la articoul 3 al hotărârii aprobate pe 6 aprilie 2013 se precizează că "toate celelalte prevederi ale HCL nr. 192/2012 îşi menţin valabilitatea".  

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS