Site-ul www.AgoraMedia.ro foloseşte fişiere de tip cookies pentru a opera și îmbunătăți utilizarea site-ului și funcționalitatea serviciilor oferite precum şi pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare, ele putând include informații despre data și ora vizitei sau istoricul de navigare, în general fiind vorba de fişiere de la terţi (youtube.com, vimeo.com, trafic.ro, Google Analytics etc.). Pentru continuarea accesării site-ului www.AgoraMedia.ro, vă solicităm permisiunea de a agrea politica noastră de utilizare cookies.

24
Wed, Apr
109 New Articles

BT Transilvania Rally powered by Ford - rezultate finale

Eveniment
Tools
Typography

BT Transilvania Rally powered by Ford și-a închis porțiele. Peste 20.000 de spectatori au fost pe probe, îndeosebi în Florești și la super speciala de la Cluj Arena, iar, în premieră, tot raliul a fost transmis live prin Radio Cluj.

Organizatorul si  managerul Rally Academy, Marco Tempestini a apeciat ca fiind de bun augur rezultatatul organizarii in Cluj a primei etape europene de raliu Tour Europen Rally (TER).

Sunt foarte mulțumit de modul în care am reușit să organizăm acest raliu. Așa cum anticipam, orașul Cluj-Napoca, județul Cluj și România au avut parte de o promovare foarte bună în afara granițelor țării. Fanii motorsportului s-au putut bucura de un spectacol de o calitate foarte înaltă, la Cluj fiind prezentă actuala elită europeană din raliu, iar pe de altă parte, noile probe – super speciala de la Cluj Arena și cele trei speciale din Florești s-au dovedit a fi foarte apreciate, peste 20.000 de spectatori fiind prezenți doar la acestea. Faptul că a reușit impecabil o altă premieră – Rally Radio de la Radio Cluj – și transmisia în direct de către Look TV a superspecialei de la Cluj Arena au adugat raliului calitatea de a fi unul cu adevărat europen, cu nimic mai prejos decât altele cu tradiție deja”, a precizat Marco Tempestini, managerul Napoca Rally Academy.

În toate intervențiile lor pe parcursul desfășurării raliului, promotorii TER s-au arătat extrem de plăcut surprinși de ce au găsit la BT Transilvania Rally powered by Ford din punct de vedere al nivelului organizațional. Dealtfel, promoterul și organizatorul TER Luca Grilli a subliniat acest aspect la ultima sa intervenție la Rally Radio realizat de Radio Cluj: ”Este cu mult peste așteptările mele ce am găsit aici, la Cluj din punct de vedere organizatoric, al alegerii traseului, al probelor”, a subliniat Luca Grilli.

Marco Tempestini a afirmat că după o analiză a punctelor forte dar și a celor slabe, se va demara munca la organizare etapei clujene din cadrul TER 2018. ”Este o bucurie pentru noi că promoterii europeni, echipele de motorsport care au venit pentru prima oară la Cluj s-au arătat foarte uimiți de nivelul organizațional și competițional pe care l-au gasit aici. Ne onorează acest lucru, dar acum începem analiza punctelor forte și, mai ales, ale punctelor slabe, pentru ca în câteva săptămâni să putem demara proiectul TER 2018”, a conchis Marco Tempestini.

Rezultatele finale etapa 1 TER – BT Transilvania Rally powered by Ford:

Prima etapă TER 2017 a fost câștigată de echipajul Giandomenico Basso / Lorenzo Granai (Hyunday i20 R5), cu timpul 1h 24min 6sec, fiind secondati de Bogdan Marișca / Carmen Poenaru (Ford Fiesta R5), cu timpul 1h 25 min 27sec. A treia treapta a fost ocupată de echipajul Bernd Casier / Pieter Vyncke, 1h 25 min 37 sec.

Podiumul TER la două roți motrice a arătat astfel: Luca Rossetti / Eleonora Mori (Toyota GT86 CS-R3), cu timpul 1h 29 min 49sec; Adrian Raspopa / Cosmin Diacu ( Citroen DS3 R3T) cu timpul 1h 32min 45sec; Alexandru Filip / Bogdan Iancu (Renault Clio RS R3T), 1hr 34min 10sec.

Trofeul clujean al TER Production 2017  fost adjudecat de către Valentin Porcisteanu / Dan Dobre (Mitsubishi Lancer Evo IX) cu timpul 1h 28min 41sec, urmați de echipajul Robert Woodside / Allan Harryman (Mitsubishi Lancer Evo X), cu timpul 1h 30min 55sec si Manuel Mihalache / Alina Pop care au închis podiumul la bordul unui Lancer Evo IX cu 1h 31min 30sec.

Competiția TER 2 Cup a fost câștigată de echipajul Simon Vallentin Hansen / Ditte Brink Kammersgaa (Opel Adam R2), cu timpul de 1h 33min 19sec, fiind urmați de Roland Stengg / Peter Medinger  (Opel Adam R2), cu timpul de 1h 41min 35 sec.

Atașat puteti găsi clasamentele complete si finale din această serie TER: Clasament final TER, Clasament final TER 2Cup, Clasament final TER 2WD şi Clasament final TER Production.

Rezultatele finale etapa II CNR – BT Transilvania Rally powered by Ford:

Etapa a doua din cadrul Campionatului Național de Raliuri Dunlop a fost câștigată de echipajul Napoca Rally Academy, Bogdan Marisca / Carmen Poenaru ( Ford Fiesta R5), cu timpul de 1h 25min 27sec, fiind succedați de echipajul Prorally team, Brașov Dan Girtofan / Tudor Marza (Skoda Fabia R5), cu timpul  1h 26min 9sec și de cel al DTO - Tellur Rally Team,  Valentin Porcisteanu / Dan Dobre (Mitsubishi Lancer EVO IX), cu timpul 1h 28min 41sec.

La echipe, Prorally Team Brașov a câștugat etapa cu 75 de puncte, fiind urmată de Napoca Rally Academy, cu 67 de puncte și de DTO Tellur Rally Team, cu 59 de puncte.

Atașat puteti găsi clasamentele complete si finale din etapa a doua CNR Dunlop: Clasament final CNR, Clasament final CNR Etapa II, Clasament final CNR Etapa II Clase, Clasament final CNR Echipe şi Clasament final CNR pe clase .

Seria TER a debutat cu etapa de la Cluj, BT Transilvania Rally powered by Ford (4-6 mai), organizată împreună cu Napoca Rally Academy, urmată fiind de celebrul Ypres Rally din Begia(23-24 iunie). A treia competiție TER va fi Rali Vinho da Madeira (Portugalia, 3-5 august), fiind succedată de etapa austriacă, Skoda Rallye Lienzen ( 29 -30 septembrie), iar apoi evenimentul se mută în Eleveția, la Rallye International du Valais. UCompetiltima etapă TER din acest an va avea loc în Italia, odată cu Rally Tuscan Rewind (24-26 noiembrie).

Din punct de vedere sportiv, BT Transilvania Rally powered by Ford a fost prima etapă TER, dar și a doua în Campionatul Național de Raliuri Dunlop (CNR). Primele patru probe speciale (special stages) au avut loc vineri, 5 mai, după cum urmează: Tarnița (circa 25 km), Beliș 1 (circa 14 km), Râșca (22 km) și Florești (circa 7,2 km).

Sâmbătă, 6 mai, au avut loc încă nouă probe speciale (special stages) și o super specială (super special stage), în următoarea ordine: Valea Fericirii 1 (circa 10 km), Beliș 2 (14 km), Mănăstireni 1 (9 km), Dângău 1 (12 km), Florești 2 (7,2km), Florești 3 (7,2 km), Valea Fericirii 2 (10 km), Mănăstireni 2 (9 km) și Dângău 2 –Power Stage (12 km). Super speciala a avut loc în jurul Cluj-Arena, fiind ultima probă a raliului.

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS