Site-ul www.AgoraMedia.ro foloseşte fişiere de tip cookies pentru a opera și îmbunătăți utilizarea site-ului și funcționalitatea serviciilor oferite precum şi pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare, ele putând include informații despre data și ora vizitei sau istoricul de navigare, în general fiind vorba de fişiere de la terţi (youtube.com, vimeo.com, trafic.ro, Google Analytics etc.). Pentru continuarea accesării site-ului www.AgoraMedia.ro, vă solicităm permisiunea de a agrea politica noastră de utilizare cookies.

24
Wed, Apr
115 New Articles

Valoare vs. kitsch

Diverse
Tools
Typography

Săptămâna „Să ştii mai multe, să fii mai bun” a fost una de succes şi pentru elevii Şcolii Gimnaziale „Horea, Cloşca şi Crişan” din municipiul Turda, cu activităţi diverse din întreaga plajă de interes pentru elevii participanţi.

Dintre activităţile derulate, una dintre temele importante s-a adresat elevilor din clasele a VII-a B şi a VIII-a C. Activitatea, gândită şi coordonată de către dl. Cornel Mincu, profesor de Limba engleză, cu sprijinul altor cadre didactice printre care şi dl. Sebastian Candrea, profesor de Biologie, a adus în faţa elevilor prin joc, prin ateliere de lucru şi dezbateri libere, dar şi prin materiale audio şi video aparţinând muzicii ritmice, de la începuturile acesteia şi până-n zilele noastre, argumente convingătoare că valoarea trebuie aleasă în detrimentul kitschului.
Profitând de exemplele muzicale extraodinare folosite în cadrul activităţii, piese muzicale ce au marcat istoria ultimelor decenii, profesorul de engleză Cornel Mincu a ţinut să le arate copiilor frumuseţea ce caracterizează elementele ce posedă valoare - în acest caz, elemente din sfera artelor - având convingerea că elevii, şi prin acest tip de educaţie, îşi vor forma în timp instrumente ce-i vor ajuta să evalueze lucrurile din jur, dar şi propriile lor priorităţi şi astfel, vor alege corect în viaţă.
În finalul activităţii, elevii au urmărit un film care demonstra - dacă mai era nevoie - că valoare umană e nepreţuită.  

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS