Site-ul www.AgoraMedia.ro foloseşte fişiere de tip cookies pentru a opera și îmbunătăți utilizarea site-ului și funcționalitatea serviciilor oferite precum şi pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare, ele putând include informații despre data și ora vizitei sau istoricul de navigare, în general fiind vorba de fişiere de la terţi (youtube.com, vimeo.com, trafic.ro, Google Analytics etc.). Pentru continuarea accesării site-ului www.AgoraMedia.ro, vă solicităm permisiunea de a agrea politica noastră de utilizare cookies.

20
Sat, Apr
107 New Articles

Echipa de fete de la LPS Cluj și echipa de băieți a Colegiului Tehnic Feroviar ”Mihai I” din București sunt câștigătorii unei super experiențe de fotbal la Londra

Foto: Toma Nicolau

Sport
Tools
Typography

Cele mai bune 12 echipe de băieți și fete din țară au luptat weekend-ul acesta pentru titlul de campioni în cea de-a șasea ediție a Cupei Coca-Cola. După două zile pline de energie, echipa de fete a Liceului cu Program Sportiv a învins la fluierul final cu un scor de 11 la 2, si a ridicat marele trofeu pentru orașul Cluj-Napoca.

La băieți, competiția s-a dat între Colegiul Tehnic Feroviar ”Mihai I” București și Liceul "Anghel Saligny" din Ploieşti, iar bucureștenii au dus trofeul acasă, la o diferentă de doar un gol. După emoțiile finalei, marii câștigători vor avea parte de o super experienţă de fotbal la Londra.

La finala de fete disputată duminică în Parcul Tineretului din București au intrat în teren jucătoarele de la Liceul cu Program Sportiv din Cluj, în frunte cu antrenorul Teodor Papuc, care au dus un meci strâns împotriva celor de la Liceul Auto din Craiova. Fetele de la LPS Cluj s-au calificat sâmbătă și au câștigat finala Cupei Coca-Cola la o diferență de 9 goluri.

Și băieții de la Colegiul Tehnic Feroviar ”Mihai I” București, în frunte cu antrenorul Valentin Soare, au avut un meci dificil împotriva celor de la Liceul "Anghel Saligny" din Ploieşti. După două reprize tensionate, băieții de la Colegiul Tehnic Feroviar ”Mihai I” și-au adjudecat victoria cu un scor de 3 la 2 împotriva elevilor conduși de antrenorul Stefan Romeo Mihai.

Mai bine de 15.000 de oameni au venit să-și susțină favoriții în cele două zile pline de emoție și competiție, iar surprizele nu au întârziat să apară. Jump & Stick, Coke Fun Track și Human Fussball au fost doar câteva dintre surprizele prin care cei prezeni la finala Cupei Coca-Cola au îmbinat în mod inedit sportul cu distracția. Finala celei mai mari competitii de fotbal în sală dedicată liceenilor din România a fost sărbătorită cu un super concert al trupei Carla’s Dreams.

„Cupa Coca-Cola a devenit un fenomen, iar asta nu face decât să ne bucure. Ne bucurăm că reușim să aducem în teren tineri activi, plini de energie și cu spirit de echipă, care dau tot ce e mai bun în timpul meciurilor. Publicul devine mai numeros în fiecare an, lucru care se vede în jocul și în implicarea liceenilor. Întreaga experiență a Cupei Coca-Cola ne ambiționează să ducem mai departe povestea pe care am început-o în urmă cu 6 ani și să creăm o atmosferă unică pentru toți cei implicați”a declarat Daria Gonta, Brand Manager Coca-Cola România & Moldova. 

Anul acesta, Cupa Coca-Cola a stabilit un nou record de 564 de echipe înscrise, dintre care 417 echipe de băieţi şi 147 echipe de fete. În total, 8460 de liceeni din întreaga țara s-au luptat pentru titlul de campioni în cea de-a șasea ediţie a Cupei Coca-Cola. Șase ani de Cupa Coca-Cola au însemnat peste 3600 de meciuri jucate, 30.000 de goluri și 120.000 de minute petrecute în teren.

Cupa Coca-Cola este un program anual dezvoltat în parteneriat cu Ministerul Educaţiei şi Cercetării Ştiinţifice. Prin participarea la acest proiect, Coca-Cola România îşi respectă promisiunea de a promova mişcarea fizică, fiind un susţinător cu tradiţie al sportului de performanţă, dar şi al evenimentelor care încurajează implicarea fiecăruia dintre noi în activităţile fizice.

Mai multe detalii despre programul competiţiei sunt disponibile pe site-ul oficial al competiţiei www.cupacoca-cola.ro.

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS