Site-ul www.AgoraMedia.ro foloseşte fişiere de tip cookies pentru a opera și îmbunătăți utilizarea site-ului și funcționalitatea serviciilor oferite precum şi pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare, ele putând include informații despre data și ora vizitei sau istoricul de navigare, în general fiind vorba de fişiere de la terţi (youtube.com, vimeo.com, trafic.ro, Google Analytics etc.). Pentru continuarea accesării site-ului www.AgoraMedia.ro, vă solicităm permisiunea de a agrea politica noastră de utilizare cookies.

23
Tue, Apr
110 New Articles

Kaufland România contribuie cu 176 milioane euro la bugetul de stat și continuă planurile de expansiune de pe piața românească

Actualitate
Tools
Typography

Kaufland România, lider al pieței locale de retail, contribuie la bugetul de stat și la bugetele locale cu aproximativ 176 de milioane de euro, conform celor mai recente date care analizează contribuția companiei la economia locală.

Mai mult, Kaufland continuă expansiunea și are în plan dezvoltarea regională prin investiții de 300 milioane de euro, ce vor aduce experiența magazinelor sale aproape de un număr cât mai mare de clienți, din zone diferite ale României.

„Cu România pentru România”, cel mai recent studiu de impact socio-economic care evaluează contribuția Kaufland la nivel național, arată că, prin activitatea sa, compania a generat valoare adăugată directă de aproximativ 461,7 milioane de euro de-a lungul anului trecut. În plus, în 2019 Kaufland a susținut direct 12.500 de locuri de muncă cu normă întreagă și susține indirect aproape 48.000 de locuri de muncă în economia românească prin activitatea, investițiile și salariile oferite.

Kaufland România oferă mediu de lucru corect, cu o remunerație competitivă. Prin activitatea și parteneriatele sale, compania a creat (direct, indirect și indus) în total aproximativ 60.506 de locuri de muncă în economia românească doar în 2019 - echivalentul a aproximativ 1,2% din totalul pieței locale. În fiecare an, compania crește venitul minim în companie, la care se adaugă tichetele de masă și alte beneficii pentru angajați.

Kaufland se implică în dezvoltarea agriculturii regionale, relația durabilă cu producătorii locali permițând ca 85% din produsele de la raft să provină de la furnizori autohtoni, iar din fiecare leu cheltuit la casă, 66% merg direct către afaceri românești.

Încă din 2005 am contribuit la dezvoltarea fiecărei zone a țării. Relația excelentă a companiei Kaufland România cu partenerii săi s-a dezvoltat de-a lungul timpului pe bază de încredere și viziune comună. Astfel, datorită lor le putem oferi clienților noștri produse întotdeauna proaspete și de cea mai înaltă calitate. Vom continua să ne extindem la nivel național, prin deschiderea a 160 de magazine până în 2024 și să oferim în continuare locuri de muncă stabile. De asemenea, proiectele de responsabilitate socială se vor derula și anul acesta - viitorul țării depinde până la urmă de investiții semnificative în domeniile în ne implicăm constant încă din 2005,” declară Marco Hößl, Director General Kaufland România. 

Mai mult, responsabilitatea socială reprezintă un alt subiect important, invesțiile în proiectele care sprijină educația, mediul înconjurător, sănătatea, sportul și cultura atingând peste 40 milioane de lei în perioada ianuarie 2019 - martie 2020. Mai mult, Kaufland a desfășurat împreună cu numeroase ONG-uri din toată țara, de-a lungul anului trecut , 136 de proiecte cu o valoare totală de 7,7 milioane de euro care au venit în sprijinul a 82 de organizații cu peste 2,4 milioane de beneficiari.

Mai multe informații pot fi accesate în raportul „Cu România pentru România”, realizat de KPMG Advisory SRL, care evaluează contribuția Kaufland și activitățile sale din România. https://despre.kaufland.ro/responsabilitate/implicare-in-societate.html#impact 

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS