Derularea "pasului 2" a proiectului Companiei de Apă Arieş privind reabilitarea şi extinderea sistemelor de apă şi canalizare în zona Comunităţii Urbane Arieş se va face cu un alt manager de proiect.
Dacă până mai ieri - inclusiv la anterioara conferinţă de presă a CAA - managerul de proiect atât pentru "pasul 1" cât şi pentru ceea ce urma să se întâmple în continuare prin şi după accesarea tranşei de 82,7 milioane de euro era Traian Giurgiu, la conferinţa de presă de joi, 20 iunie, directorul general al CAA, Alexandru Sabău, a anunţat că "domnul Giurgiu a plecat la altă firmă" şi noul manager de proiect este Mihaela Sârb.
Potrivit lui Alexandru Sabău, prin ocuparea locului lăsat liber de Traian Giurgiu, Mihaela Sârb are şi responsabilitatea pachetelor derulate în "pasul 1" al proiectului, despre noul manager proiect Alexandru Sabău adăugând: "are experienţa necesară, determinarea şi toate calităţile pe care dl Giurgiu le-a avut".
La rândul său, Mihaela Sârb preciza că lucrează "în domeniul infrastructurii din '92 iar implicată în programele de investiţii de la începutul programului", ca atribuţii având ca sarcină, în cadrul unităţii de implementare a proiectului (PIU - Project Implementation Unit - n.r.) gestionarea a patru contracte de lucrări.
"Mi-a revenit sarcina să duc la bun sfârşit «pasul 1», activitatea dusă de domnul Giurgiu, ceea ce-a mai rămas din ea..." mai spunea Mihaela Sârb adăugând: "mi-am asumat sarcina să încep «pasul 2» care vizează continuarea investiţiilor în municipiile Turda şi Câmpia Turzii şi în comunele care fac parte din AVA", aici înţelegându-se extindere şi reabilitări de reţele, reabilitări de surse de apă, continuări de investiţii la staţia de epurare, în general "lucruri care vor îmbunătăţi serviciile de alimentare cu apă şi canalizare".
"Nu ştiu ce să vă spun mai mult. Este o sarcină pe care mi-am asumat-o şi sper să o duc la bun sfârşit cel puţin aşa cum a dus-o domnul Giurgiu", a încheiat Mihaela Sârb.