Site-ul www.AgoraMedia.ro foloseşte fişiere de tip cookies pentru a opera și îmbunătăți utilizarea site-ului și funcționalitatea serviciilor oferite precum şi pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare, ele putând include informații despre data și ora vizitei sau istoricul de navigare, în general fiind vorba de fişiere de la terţi (youtube.com, vimeo.com, trafic.ro, Google Analytics etc.). Pentru continuarea accesării site-ului www.AgoraMedia.ro, vă solicităm permisiunea de a agrea politica noastră de utilizare cookies.

23
Tue, Apr
110 New Articles

Peste 100 de cursanti formati, recalificati si examinati la Turda

Actualitate
Tools
Typography

În perioada decembrie 2011 – februarie 2012 la Turda au fost organizate cursuri de formare profesională şi recalificare pentru aproximativ 110 cursanţi împărţiţi în 4 grupe de cursuri a câte 28 de persoane pe grupă. Din cele 4 grupe, una era pentru lucrători în domeniul hotelier şi trei grupe pentru lucrători comerciali.

La examenele organizate la Turda şi găzduite, pe 20 martie, cu începere de la orele 13.00 de către Liceul turdean „Josika Miklos” au participat reprezentanţi ai partenerilor în proiectul de formare, adică Alexandru Barbu, în calitatea sa de director al societăţii Ascendo din Râmnicu Vâlcea, şi Szabo Csilla, în calitatea sa de şef al Centrului de Consiliere pentru Ocuparea Forţei de Muncă din cadrul Primăriei Turda.
Potrivit lui Alexandru Barbu, societatea Ascendo, în vederea organizării acestor cursuri şi examene, colaborează, pe de-o parte, atât cu Centrul de Formare de la Turda, cât şi cu Asociaţia Smart Projects care şi publică o revistă privind ocuparea forţei de muncă. În plus, pentru a exemplifica şi un alt tip de colaborări în cadrul proiectului cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, directorul Ascendo mai preciza şi că, în cadrul cursurilor de formare şi recalificare pentru lucrători hotelieri, de exemplu, organizatorii au beneficiat şi de sprijinul hotelului Prinţul Vânător din Turda.
Din cele 220 de persoane care deja au beneficiat de cursurile organizate de Ascendo, două treimi, spunea Alexandru Barbu, sunt turdeni care erau şomeri – indemnizaţi sau neindemnizaţi – persoane aflate în căutarea unui loc de muncă şi care au opt clase sau mai puţin, care au beneficiat gratuit de cursuri.
Cei care doresc să participe la cursurile organizate la Turda de către societatea Ascendo împreună cu Centrul de Consiliere de la Turda au nevoie de documente precum certificat de naştere, act de identitate, act de studii sau, dacă este cazul, act de căsătorie. „Încă mai avem 40 de locuri care se vor ocupa până începe noua serie de cursuri, cel mai probabil undeva în aprilie-mai”, spunea directorul Ascendo, Alexandru Barbu.
De asemenea, directorul Ascendo preciza că absolvenţii cursurilor şi ai examenelor organizate beneficiază de diplomă recunoscută atât de Ministerul Muncii cât şi de Ministerul Educaţiei, de cursuri fiind interesaţi, în principal, tineri. Mai mult, cinci dintre persoanele care au absolvit cursurile au beneficiat de sprijin logistic pentru constituirea de PFA.
Alexandru Barbu mai spunea că societatea pe care o reprezintă colaborează cu diverse administraţii publice locale din ţară în vederea organizării de astfel de cursuri, până la momentul de faţă cei de la Turda fiind cei mai deschişi şi mai interesaţi de organizarea de astfel de cursuri.

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS