Site-ul www.AgoraMedia.ro foloseşte fişiere de tip cookies pentru a opera și îmbunătăți utilizarea site-ului și funcționalitatea serviciilor oferite precum şi pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare, ele putând include informații despre data și ora vizitei sau istoricul de navigare, în general fiind vorba de fişiere de la terţi (youtube.com, vimeo.com, trafic.ro, Google Analytics etc.). Pentru continuarea accesării site-ului www.AgoraMedia.ro, vă solicităm permisiunea de a agrea politica noastră de utilizare cookies.

26
Wed, Jun
108 New Articles

Creștere semnificativă, cu aproximativ 50%, a vânzărilor de încălțăminte Clujana

Actualitate
Typography

Recenta inaugurare a magazinului Clujana din Piața Mihai-Viteazu, precum și deschiderea magazinului online, au însemnat pentru renumita fabrică de încălțăminte clujeană o creștere a vânzărilor cu aproximativ 50%.

Cele două decizii, de deschidere a unui magazin în zona centrală a Clujului și, respectiv, de vânzare a produselor Clujana și în mediul online s-au dovedit a fi extrem de inspirate. Credem, în continuare, în potențialul societății Clujana, convinși fiind că această marcă de tradiție a Clujului poate redeveni un etalon al eleganței și durabilității”, a declarat președintele Consiliului Județean Cluj, domnul Alin Tișe.  

În contextul apropierii sezonului rece, categoriile de produse cel mai bine vândute în acest moment sunt ghetele de bărbați și botinele pentru femei. Deși, momentan, magazinele din Piețele Mihai Viteazu și 1 Mai înregistrează un volum de vânzare ușor mai ridicat comparativ cu magazinul online, site-ul http://clujanacluj.com/shop/ are o vizibilitate în continuă creștere, fiind accesat atât din Europa cât și din Statele Unite ale Americii și chiar din India.

În ceea ce privește piața românească, din cele aproximativ 4.000 de persoane care au accesat site-ul până în prezent, circa jumătate sunt din județul Cluj iar restul din București (1094 de vizitatori), Iași (260), Timișoara (235) sau Brașov (123), semn că brandul Clujana nu a fost uitat de români, el bucurându-se  în continuare de încrederea acestora.

Pentru a ajunge la aceste rezultate, societatea la care Consiliul Județean Cluj este acționar majoritar a derulat o serie de campanii de marketing, atât în mediul online cât și în mass-media, al căror scop a fost acela de prezentare a ofertei, extrem de variate. În paralel, din dorința diversificării portofoliului de produse, Clujana a introdus în magazinele proprii, inclusiv în cel online, noi modele de încălțăminte. 

Biroul de presă
20 noiembrie 2018

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS