Site-ul www.AgoraMedia.ro foloseşte fişiere de tip cookies pentru a opera și îmbunătăți utilizarea site-ului și funcționalitatea serviciilor oferite precum şi pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare, ele putând include informații despre data și ora vizitei sau istoricul de navigare, în general fiind vorba de fişiere de la terţi (youtube.com, vimeo.com, trafic.ro, Google Analytics etc.). Pentru continuarea accesării site-ului www.AgoraMedia.ro, vă solicităm permisiunea de a agrea politica noastră de utilizare cookies.

24
Wed, Apr
115 New Articles

Call center pentru pacientii cu afectiuni hepatice

Actualitate
Tools
Typography

(Comunicat)
Asociaţia Pacienţilor cu Afecţiuni Hepatice din România (APAH-RO), împreună cu Alianţa Pacienţilor Cronici din România (APCR) au anunţat, în 7 martie 2013, în cadrul unei conferinţe de presă organizată la Institutul Naţional de Boli Infecţioase „Matei Balş” din Bucureşti, deschiderea unui call center dedicat pacienţilor.

Astfel, după 15 martie 2013, linia telefonică este disponibilă, la tarif normal. De luni până vineri, în intervalul orar 10.00 - 16.00, un operator va fi la dipoziţia apelantului, oferindu-i sfaturi şi informaţii utile, în limita competenţelor sale. Când operatorul consideră că întrebarea şi nevoia interlocutorului necesită ajutor specializat sau un răspuns laborios, ce nu pot fi oferite imediat, problemele ridicate telefonic vor fi direcţionate în timp util către medicii şi specialiştii cu care colaborează organizaţia APAH-RO, astfel încât apelantul să primească răspunsul corect în maxim 72 de ore.
Dacă doriţi să adresaţi o întrebare operatorilor noştri o puteti face la nr. de telefon 0268 47 44 00
În afara intervalului orar specificat, apelurile vor fi înregistrate, urmând ca operatorul să contacteze pacientul în cel mai scurt timp. Însă, cu condiţia ca apelantul să-şi lase pe înregistrare numele şi numărul de telefon, pe lângă întrebarea la care caută un răspuns corect.
De asemenea, cei interesaţi de serviciile noastre ni se pot adresa şi pe e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., unde pacienţii pot face la rândul lor informări şi pot trimite sugestii.
Pentru început, această linie telefonică va fi dedicată pacienţilor cu afecţiuni hepatice, dar în cel mai scurt timp va fi accesibilă pentru mai multe patologii, precum cancer, hemofilie, boli autoimune sau diabet.
“Call Center e important pentru dirijarea pacientului în primii paşi în lupta cu boala, pentru informarea lui cu privire la drepturile şi obligaţiile pe care le are. Ne dorim, de asemenea, să ataşăm acestui call center şi un telverde pentru populaţia rurală care trăieşte la limita subzistenţei şi care nu-şi permite nici măcar un apel cu tarif normal”, a declarat Cezar Irimia, preşedintele APCR.
“În România, pacienţii purtători de viruşi hepatitici B şi C sunt numeroşi. Nu avem o statistică exactă dar prevalenţa c în Romania e undeva între 3,4 - 4,5%, adică de la 600.000 până spre un million de pacienţi. La hepatita B, problema este şi mai gravă, pentru că se extimează un număr mai mare. Pentru prevenirea transmiterii hepatitei cu aceste virusuri, trebuie programe naţionale, astfel încât să se poată interveni din timp. Ştim, nu e uşor de realizat un registru unic naţional, dar e foarte necesar. Putem pleca de la baza de date a unităţilor medicale care au deja o evidenţă a pacientilor cu hepatite prezentaţi la specialişti, cum ar fi Institutul Matei Balş”, a declarat dr. Gabriel Colţan, medic primar la INBI “prof. dr. Matei Balş”.

Detalii la tel.: 0758-349621
Jur. Stelian Ioan Marginean, preş. APAH-RO CLUJ  

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS