Site-ul www.AgoraMedia.ro foloseşte fişiere de tip cookies pentru a opera și îmbunătăți utilizarea site-ului și funcționalitatea serviciilor oferite precum şi pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare, ele putând include informații despre data și ora vizitei sau istoricul de navigare, în general fiind vorba de fişiere de la terţi (youtube.com, vimeo.com, trafic.ro, Google Analytics etc.). Pentru continuarea accesării site-ului www.AgoraMedia.ro, vă solicităm permisiunea de a agrea politica noastră de utilizare cookies.

25
Sun, Oct
211 New Articles
 

Program special de lucru cu publicul la Direcția Județeană de Evidență a Persoanelor Cluj, în perioada alegerilor locale din 27 septembrie 2020

Administraţie
Typography

Direcția Județeană de Evidență a Persoanelor (DJEP) Cluj, instituție publică de interes județean care funcționează în subordinea Consiliului Județean, anunță persoanele cu drept de vot, interesate de obținerea documentelor de identitate că, în scopul asigurării condiţiilor necesare desfăşurării optime a procesului electoral pentru alegerea autorităților administrației publice locale, în zilele rămase până în 27 septembrie a.c. își va adapta programul de lucru cu publicul astfel încât să se rezolve în mod operativ solicitările privind eliberarea documentelor de identitate, astfel:

  • Luni (21.09.2020)
    • între orele 08.00-13.30 - preluări documente;
    • între orele 14.00-16.00 – eliberări documente;
  • Marți (22.09.2020)
    • între orele 08.00-13.30 și 14.00-17.00 - preluări documente;
    • între orele 17.00-18.30 - eliberări documente;  
  • Miercuri (23.09.2020)
    • între orele 08.00-13.30 - preluări documente;
    • între orele 14.00-16.00 – eliberări documente;
  • Joi (24.09.2020)
    • între orele 08.00-13.30 - preluări documente;
    • între orele 14.00-16.00 – eliberări documente;
  • Vineri (25.09.2020)
    • între orele 08.00-12.00 - preluări documente;
    • între orele 12.00-13.30 – eliberări documente;
  • Sâmbătă (26.09.2020)
    • între orele 08.00-16.00 – preluări și eliberări documente;
  • Duminică (27.09.2020)
    • între orele 07.00-19.00 - preluări documente;
    • între orele 07.00-21.00 - eliberări documente.

În zilele de sâmbătă și duminică, 26 și 27 septembrie a.c., cetățenii se pot prezenta la ghișeu fără programare online sau telefonică.

În vederea prevenirii răspândirii SARS-CoV-2, accesul în incintă va fi permis, concomitent, pentru doar patru persoane, respectiv două persoane la ghișeu și încă două persoane în spațiul destinat publicului, cu menținerea distanței minime de 2 metri.

Accesul în cadrul instituției se va face cu respectarea următoarelor măsuri de protecţie:

  • obligativitatea purtării măştilor de protecţie;
  • dezinfectarea obligatorie a mâinilor la intrarea în sediu;
  • respectarea distanţei minime de 2 metri între oricare două persoane;
  • triaj epidemiologic constând în controlul temperaturii (nu se permite accesul persoanelor a căror temperatură corporală măsurată la intrarea în incintă depășește 37,3˚C);
  • respectarea fluxurilor de intrare/ieșire stabilite la sediul DJEP Cluj.

Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Cluj recomandă cetăţenilor care şi-au depus actele necesare pentru eliberarea cărţii de identitate sau a cărţii de identitate provizorii, ale căror documente sunt emise şi neridicate, să se deplaseze la sediul serviciului public comunitar local de evidenţă a persoanelor la care sunt arondaţi, pentru ridicarea actelor de identitate, în vederea exercitării dreptului de vot. 

Informaţii suplimentare pot fi obținute accesând pagina web a Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Cluj: www.djepcluj.ro.

Biroul de presă

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS