Site-ul www.AgoraMedia.ro foloseşte fişiere de tip cookies pentru a opera și îmbunătăți utilizarea site-ului și funcționalitatea serviciilor oferite precum şi pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare, ele putând include informații despre data și ora vizitei sau istoricul de navigare, în general fiind vorba de fişiere de la terţi (youtube.com, vimeo.com, trafic.ro, Google Analytics etc.). Pentru continuarea accesării site-ului www.AgoraMedia.ro, vă solicităm permisiunea de a agrea politica noastră de utilizare cookies.

19
Fri, Apr
107 New Articles

Digitalizarea serviciilor publice din Câmpia Turzii, la un click distanță

Administraţie
Tools
Typography

Municipiul Câmpia Turzii a primit confirmarea unei noi finanțări europene prin intermediul proiectului: „Continuarea digitalizării serviciilor publice în Municipiul Câmpia Turzii”.

Proiectul nou a fost admis în urma evaluării confirmității administrative și eligibilității, trecând în următoarea etapă privind evaluare tehnico-financiară Acesta vine în continuarea unui alt proiect, care se află la sfârșitul perioadei de implementare.

Vorbim, desigur, despre  proiectul ”Măsuri și instrumente pentru planificare strategică și simplificare a procedurilor administrative în Municipiul Câmpia Turzii”, Cod SMIS 135941.

Prin intermediul acestui proiect, s-au realizat următoarele componente de digitalizare:

  1. Aplicație de prelucrarea automată a datelor şi gestionarea informațiilor din domeniul ajutoarelor și serviciilor sociale;
  2. Aplicație pentru gestiunea și planificarea activităților poliției locale, facilitarea realizării controlului și intervențiilor în teren;
  3. Portal de servicii pentru cetățeni;
  4. Aplicație pentru gestiunea integrată a activităților Consiliului Local.

De asemenea, prin implementarea noului proiect de digitalizare, oferim cetățenilor noștri, următoarele:

  • Facilitarea comunicării directe dintre cetățean și departamentele instituției;
  • Posibilitatea de supraveghere, îmbunătățire și fluidizare a proceselor de lucru, fără efort suplimentar;
  • Eliminarea riscurilor de pierdere sau distrugere a documentelor prin implementarea proceselor de arhivare electronică;
  • Capacitatea de urmărire a solicitărilor cetățenilor;
  • Reducerea costului și timpului privind procesarea documentelor;
  • Creșterea satisfacției cetățenilor privind serviciile publice.

Acest proiect integrează total procesele și fluxurile de lucru în mediul electronic, astfel încât toate serviciile vor fi rapide și sigure pentru cetățeni.

Direcția Relații cu Comunitatea

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS