Administraţia turdeană s-a văzut nevoită să transmită, “în atenţia locuitorilor municipiului Turda”, o informare provind situaţia de la punctul de lucrude la Turda a serviciului Paşapoarte.
Astfel, pe pagina de facebook a instituţiei turdene a apărut următorul mesaj:
În atenția locuitorilor municipiului Turda,
În cadrul Serviciul Public Comunitar de Pașapoarte de la Biroul Unic al Primăriei Municipiului Turda cererile vor fi preluate în baza programării online pe site-ul: https://www.epasapoarte.ro/.
Vă reamintim că acest serviciu este disponibil în municipiul nostru o dată la două săptămâni, miercuri, în intervalul orar 09:30 -14:30.
Informarea a fost necesară întrucât s-au creat o serie de neînţelegeri. Iniţial cetăţenii au întrebat dacă e nevoie de programare şi li s-a răspuns că nu şi că se vor elibera numere de ordine pentru a se stabili fluxul preluării documentelor. Când au ajuns să ceară număr de ordine, cetăţenilor li s-a răspuns că documentele se preiau doar cu programare online.
Astfel a apărut şi precizarea Primăriei Turda.
Potrivit subprefectului Szilard Tasnadi, decizia de a se merge exclusiv pe programări s-a luat luni: “Din cele spuse de către șeful serviciului, luni s-a luat decizia la nivel de Direcție. De săptămâna viitoare vor fi doar online la ambele locații. Nu sunt locuri, probabil din cauza faptului că în sistem se pot face programări doar cu 30 de zile în prealabil”.
BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS