- comunicat -
În conformitate cu prevederile Legii nr. 370/2004 pentru alegerea Preşedintelui României, republicată, ale Legii nr. 35/2008 pentru alegerea Camerei Deputaţilor şi a Senatului şi pentru modificarea şi completarea Legii nr. 67/2004 pentru alegerea autorităţilor administraţiei publice locale, a Legii administraţiei publice locale nr. 215/2001 şi a Legii nr. 393/2004 privind Statutul aleşilor locali, cu modificările şi completările ulterioare, ale Hotărârii Guvernului nr. 520/2014, data de desfăşurare a alegerilor pentru Preşedintele României este 02 NOIEMBRIE 2014.
Listele electorale sunt puse la dispoziţia alegătorilor spre consultare, în incinta Primăriei municipiului Turda, Piaţa 1 Decembrie 1918 nr. 28, cam. 50.
Alegătorii au dreptul să verifice înscrierea în listele electorale.
Întâmpinările împotriva omisiunilor, a înscrierilor greşite şi a oricăror erori din liste se fac la Primarul municipiului Turda, acesta urmând să se pronunţe, prin dispoziţie, în cel mult 3 zile de la înregistrare.
Contestaţiile împotriva dispoziţiilor date se depun în termen de 5 zile de la comunicare şi se soluţionează, în cel mult 3 zile de la înregistrare, de către judecătoria în a cărei rază teritorială domiciliază alegătorul.
Primarul municipiului Turda
Tudor Ştefănie
Secretarul municipiului Turda
Paula Letiţia Mic