În spiritul unei administraţii moderne şi pentru eficientizarea comunicării cu cetăţeanul, precum şi pentru crearea unor modalităţi de implicare a populaţiei în procesul decizional, Primăria municipiului Turda a lansat un nou portal administrativ, un produs complex menit să aducă informaţia în timp real către cetăţean.
Portalul, un puternic mijloc de comunicare, oferă celor interesaţi informaţii despre activitatea instituţiei menite să asigure vizibilitate, transparenţă şi promovare corespunzătoare. Prin serviciile oferite, informaţia este accesibilă tuturor turdenilor, atât pentru cei din ţară cât şi pentru cei aflaţi în străinătate, este mereu actuală şi disponibilă 24/24 într-un format structurat, organizat, unitar şi flexibil.
„Nouă, ca instituţie publică, ne revine obligaţia de a pune la dispoziţia publicului informaţii cu caracter practic, de natură să facă cunoscute cetăţenilor paşii ce trebuie urmaţi în demersurile lor, să le înlesnească accesul acestora în raport cu serviciile publice locale, ducând la o relaţie deschisă, de parteneriat. Sperăm că informaţia publicată va permite cetăţenilor, pe de o parte, să aprecieze în cunoştinţă de cauză acţiunile administraţiei, iar pe de altă parte, să participe în mod avizat la dezbaterile şi la luarea deciziilor care îi privesc" a apreciat primarul municipiului, Tudor Ştefănie.
BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS