Consilierii locali turdeni se întâlnesc vineri, 5 decembrie în şedinţă extraordinară cu începere de la orele 10.00.
Pe ordinea de zi aşa cum a fost aceasta prezentat se află patru proiecte de hotărâre:
1. Probleme ale Administratorului Public:
1.1. PROIECT DE HOTĂRÂRE privind acordul Municipiului Turda pentru prelungirea perioadei de tragere a creditului contractat de către SC Turda Salina Durgău SA cu CEC Bank, conform contractului cu nr. RQ12034467537715/12.03.2012.
1.2. PROIECT DE HOTĂRÂRE privind ajustarea tarifelor practicate pentru activitatea de salubrizare menajeră şi întreţinere spaţii verzi în municipiul Turda.
1.3. PROIECT DE HOTĂRÂRE privind modificarea structurii de cheltuieli aferentă capitolului iluminat festiv din cadrul Contractului de delegare a gestiunii Serviciului de Iluminat Public din Municipiul Turda cu nr. 15414/2010.
2. Probleme ale Serviciului Evidenţă Patrimoniu GIS:
2.1. PROIECT DE HOTĂRÂRE privind aprobarea modificării şi completării Actului Constitutiv şi a Statutului Asociaţiei de Dezvoltarea Intercomunitară ECO-METROPOLITAN Cluj şi mandatarea primarului Municipiului Turda pentru a semna modificarea şi completarea acestor acte.