Site-ul www.AgoraMedia.ro foloseşte fişiere de tip cookies pentru a opera și îmbunătăți utilizarea site-ului și funcționalitatea serviciilor oferite precum şi pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare, ele putând include informații despre data și ora vizitei sau istoricul de navigare, în general fiind vorba de fişiere de la terţi (youtube.com, vimeo.com, trafic.ro, Google Analytics etc.). Pentru continuarea accesării site-ului www.AgoraMedia.ro, vă solicităm permisiunea de a agrea politica noastră de utilizare cookies.

16
Wed, Oct
112 New Articles

AMoS angajează Manager Responsabilitate Socială (CSR)

Diverse
Tools
Typography

Alianța pentru Mobilitate Socială (AMoS) angajează persoană pe poziția de Manager CSR (Responsabilitate Socială Corporatistă). 

Dacă nu ești familiar cu acest job, nu te îngrijora, este încă o poziție destul de nouă în România, multidisciplinară, care îmbină în sectorul ONG abilități și sarcini din mai multe joburi tradiționale.

Ce face un Manager CSR angajat la un ONG?

  • Similar cu un coordonator de proiect - ține legătura cu sponsorii, le comunică acestora în diverse faze ale proiectului rezultatele activităților, se asigură pe parcursul activităților că imaginea sponsorului este bine reprezentată la activități, are intervenții în materialele de comunicare pentru a se asigura că acestea menționează sponsorii;
  • Similar cu un agent de vânzări - identifică și contactează companii care au potențialul să devină sponsori pentru activitățile derulate de organizație, le explică acestora beneficiile pe care le pot obține în urma sponsorizării și valoarea socială a proiectelor derulate - binele care se poate face în urma activităților din proiect;
  • Similar cu un specialist în probleme sociale - urmărește activ știrile și publicațiile din comunitatea locală, încearcă să înțeleagă problemele comunității, ține legătura cu reprezentanți ai beneficiarilor din proiecte, pentru a putea propune organizației noi idei de activități care să îmbine interesele comunității cu cele ale mediului de afaceri.

Desigur, realizează aceste activități în colaborare cu întreaga echipă, lucrând cu coordonatorii de proiecte, responsabilii de comunicare și responsabilii financiari ai organizației pentru a se asigura că activitatea sa va avea succes!

Ce face un Manager CSR în AMoS?

Alianța pentru Mobilitate Socială (AMoS) este unul dintre cele mai active grupuri civice, ne permitem să spunem, chiar din România. Lucrăm anual cu aproximativ 10000 de beneficiari în activități educaționale, sociale, de mediu și de consolidare a democrației, avem doar pentru anul trecut (2023) 16 premii pentru rezultate deosebite în proiecte, din care mai mult de jumătate la faze naționale ale unor gale sau festivități de premiere. Ne place să spunem că noi #CreștemEroi - identificăm oamenii de valoare din comunitate (profesori, afaceriști, funcționari, tineri voluntari și alte categorii) și îi ajutăm să facă mai mult bine în lume.

Avem însă nevoie de ajutorul tău! Avem nevoie de un Manager CSR care:

  • Să se asigure că în cele peste 30 de proiecte de mare anvergură pe care le derulăm pe an suntem corespunzător atenți la cum transmitem comunității sprijinul deosebit pe care l-am primit din partea mediului de afaceri - să scoatem în lumină pozitivă companiile care se implică să dezvolte comunitatea;
  • Să participe periodic la activități, să urmărească și să identifice ce facem bine și ce am putea face mai bine, să se documenteze periodic cu privire la ce fac alte ONG-uri sau ce consideră cetățenii că ar fi relevant în societate și să ne atenționeze să urmărim și includem acele probleme în proiectele pe care le dezvoltăm;
  • Să gestioneze relația cu cei peste 20 de sponsori mari pe care îi avem anual și care ne țin activitățile pe picioare și să identifice alți sponsori potențial cu care să crească aceasta listă de companii și care să ne ajute să ajungem la un număr și mai mare de persoane defavorizate;

Pe scurt, avem nevoie de încă un om în echipă care să #CreascăEroi!

Ce te recomandă pentru această poziție?

Find o poziție nouă, suntem dispuși să lucrăm cu începători, dar ne-am bucura să găsim persoane cu experiență. Astfel, orice din următoarea listă constituie avantaje:

  • Ai mai lucrat în mediul ONG și ești familiar cu proiecte și activități non-profit;
  • Ai mai lucrat ca agent de vânzări și ești familiar cu procesele corporate de abordare a companiilor;
  • Ai mai lucrat în domeniul comunicării și poți da indicații pentru optimizarea unor materiale de comunicare;
  • Ești o persoană deschisă, comunicativă și ai abilități de negociere;
  • Ești o persoană orientată spre rezultate, la care îi place să își măsoare eforturile și să le optimizeze;
  • Ești o persoană constructivă, care crede în umanitate și în potențialul colaborării pentru a construi o lume mai bună;
  • Ai studii sau calificări relevante în domeniu (comunicare, psihologie sau științe sociale și altele asemenea);
  • Ai permis de conducere categoria B;
  • Ai o stăpânire cel puțin medie a limbii engleze și te exprimi, în special în scris, foarte bine în limba română;

Nu te îngrijora dacă nu bifezi fiecare trăsătură de pe această listă, știm, este un post multidisciplinar și oricare trăsătură de mai sus poate ajuta, dar nu vom găsi pe cineva care să le aibă pe toate - nici nu căutăm. Căutăm pe cineva care este dispus să învețe, înțelege și își asumă ca și noi că mediul non-profit este unul divers și caută mereu soluții să crească și să se dezvolte.

La ce avantaje și beneficii te poți aștepta?

  • Salariu competitiv, stabilit în funcție de experiență și performanță, format din salariu de bază și comision;
  • Program flexibil, stabilit de comun acord;
  • Un mediu de lucru prietenos, format dintr-un colectiv foarte tânăr, axat pe dezvoltarea ta;
  • Formare pe parcurs - acoperim costuri pentru o varietate de experiențe educaționale și calificări;
  • Sens și împlinire - fiecare sarcină de muncă pe care o faci face lumea un loc mai bun și contribui la dezvoltarea și bunăstarea unor persoane cu oportunități reduse;
  • Posibilitate de creștere și avansare - cu cât te dezvolți mai bun și devi mai bun la ce faci, cu atât se vor reflecta aceste aspecte în salariu și în beneficii;

Cum aplici?

  • Persoanele interesate sunt rugate să trimită un CV și alte informații pe care le consideră relevante despre ei pe adresa de email mobilitatesocială@gmail.com.
  • Vă recomandăm să consultați site-ul nostru și să vă familiarizați cu activitatea noastră înainte să aplicați. O să considerăm un avantaj efortul depus de candidați de a răspunde la întrebări la interviu dintr-o perspectivă bine informați cu privire la activitățile mari ale organizației noastre.
BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS