Site-ul www.AgoraMedia.ro foloseşte fişiere de tip cookies pentru a opera și îmbunătăți utilizarea site-ului și funcționalitatea serviciilor oferite precum şi pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare, ele putând include informații despre data și ora vizitei sau istoricul de navigare, în general fiind vorba de fişiere de la terţi (youtube.com, vimeo.com, trafic.ro, Google Analytics etc.). Pentru continuarea accesării site-ului www.AgoraMedia.ro, vă solicităm permisiunea de a agrea politica noastră de utilizare cookies.

19
Fri, Apr
107 New Articles

Anunţ recrutare cadre didactice (program part-time) în cadrul proiectului “CEPS Turda - Calitate, egalitate şi prietenie în şcolile din Turda”, Cod SMIS 106619

Diverse
Tools
Typography

Primăria Municipiului Turda anunță deschiderea unui apel de selecție pentru ocuparea mai multor poziții disponibile în cadrul  Proiectului „CEPS TURDA – Calitate, Egalitate și Prietenie în Școlile din Turda” (ID 106619), proiect finanțat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capital Uman 2014 – 2020.

Termen de aplicare: 30 Octombrie 2019, ora 12:00.

Instrucțiuni pentru aplicare:

Persoanele interesate vor transmite următoarele documente până la termenul limită menționat anterior:

  1. Curriculum Vitae în format Europass în limba română, cu specificarea funcției pentru care aplică;
  2. Copii după actele de studii (ultima școală absolvită);

Documentele vor fi trimise prin email la adresa: cepsturda@yahoo.com 

Persoanele care au depus documentele solicitate și se încadrează în cerințele privind educația și experiența, o să fie anunțate telefonic (la numărul de telefon specificat în CV) în ce dată și la ce oră să se prezinte la interviu.

Posturi disponibile:

A. Profesor responsabil SEI – limba română: 1 poziție, normă de lucru: 3h/zi, angajare pe durată determinată (până la finalizarea implementării proiectului: luna mai 2021)

Atribuțiile principale ale postului:

  • Este responsabil de implementarea activitatilor SEI (meditații) cu grupa de elevi din ciclul gimnazial alocată;
  • Insusirea metodologiei SEI
  • Aplicarea instrumentelor de evaluare a elevilor beneficiari SEI conform procedurii stabilite
  • Raportarea periodica a rezultatelor evaluarii catre echipa de proiect si responsabilii activitati scoala

Educație solicitată: Studii superioare

Experiență și competențe solicitate:

  • intre 0 - 5 ani de experiență in domeniul educatiei;
  • Să aplice cu obiectivism si acuratete instrumentele de evaluare;
  • Să elaboreze planuri de interventie personalizate pentru GT conform metodologiei SEI
  • Să construiască situații de învățare pentru a remedia deficientele la învățătură, ținând seama de nivelul de pregatire, capacitatea și stilurile de învățare ale elevilor SEI
  • Să folosească metode de predare participativ active prin care sa stimuleze participarea activa a elevilor la sesiunile SEI
  • Să cunoască terminologia de specialitate și surse de preluare a informațiilor;
  • Să aplice metode/ tehnici specifice activităţilor SEI;
  • Să aiba cunoștințe de operare PC, navigare internet, programe informatice specifice.

B. Profesor responsabil SEI – matematică: 1 poziție, normă de lucru: 3h/zi, angajare pe durată determinată (până la finalizarea implementării proiectului: luna mai 2021)

Atribuțiile principale ale postului:

  • Este responsabil de implementarea activitatilor SEI (meditații) cu grupa de elevi din ciclul gimnazial alocată
  • Insusirea metodologiei SEI
  • Aplicarea instrumentelor de evaluare a elevilor beneficiari SEI conform procedurii stabilite
  • Raportarea periodica a rezultatelor evaluarii catre echipa de proiect si responsabilii activitati scoala

Educație solicitată: Studii superioare

Experiență și competențe solicitate:

  • intre 0 - 5 ani de experiență in domeniul educatiei;
  • Să aplice cu obiectivism si acuratete instrumentele de evaluare;
  • Să elaboreze planuri de interventie personalizate pentru GT conform metodologiei SEI
  • Să construiască situații de învățare pentru a remedia deficientele la învățătură, ținând seama de nivelul de pregatire, capacitatea și stilurile de învățare ale elevilor SEI
  • Să folosească metode de predare participativ active prin care sa stimuleze participarea activa a elevilor la sesiunile SEI
  • Să cunoască terminologia de specialitate și surse de preluare a informațiilor;
  • Să aplice metode/ tehnici specifice activităţilor SEI;
  • Să aiba cunoștințe de operare PC, navigare internet, programe informatice specifice.

C. Cadru didactic „Școala Mobilă” – 1 poziție, normă de lucru: 4h/zi, angajare pe durată determinată (până la finalizarea implementării proiectului: luna mai 2021)

Scopul principal al postului: oferire de suport educațional în vederea completarea carențelor de pregătire la limba română și matematică pentru elevii de gimnaziu

Atribuțiile Postului:

  • Oferire de suport educațional în vederea completarea carențelor de pregătire la limba română și matematică pentru elevi de gimnaziu
  • Este responsabil de implementarea activitatilor cu grupa de elevi din ciclul gimnazial alocată
  • Aplicarea instrumentelor de evaluare a elevilor beneficiari conform procedurii stabilite
  • Raportarea periodica a rezultatelor evaluarii catre echipa de proiect
  • Este responsabil pentru transmiterea documentelor necesare raportărilor catre Solicitant

Educație solicitată: Studii superioare

Experiență și competențe solicitate:

  • intre 0 - 5 ani de experiență in domeniul educatiei;
  • Să aplice cu obiectivism si acuratete instrumentele de evaluare;
  • Să construiască situații de învățare pentru a remedia deficientele la învățătură, ținând seama de nivelul de pregatire, capacitatea și stilurile de învățare ale elevilor
  • Să folosească metode de predare participativ active prin care sa stimuleze participarea activa a elevilor
  • Să cunoască terminologia de specialitate și surse de preluare a informațiilor;
  • Să aiba cunoștințe de operare PC, navigare internet, programe informatice specifice.

D. Cadru didactic responsabil SDS – 1 poziție, normă de lucru: 4h/zi, angajare pe durată determinată (până la finalizarea implementării proiectului: luna mai 2021)

Atribuțiile principale ale postului:

  • Este responsabil de implementarea activitatilor SDS (Școală după Școală) cu grupa de elevi din ciclul primar alocată din școală
  • Insusirea metodologiei programului SDS.
  • Aplicarea instrumentelor de evaluare a elevilor beneficiari SDS conform procedurii stabilite.
  • Planificarea si proiectarea activitatilor in echipa
  • Motivarea elevilor si parintilor pentru participarea la programul SDS
  • Raportarea periodica a rezultatelor evaluarii catre echipa de proiect si directorul scolii

Educație solicitată: Studii de specialitate: Bacalaureat, absolvent al unor institutii de invatamant specific (Liceu Pedagogic, Facultatea de pedagogie, Colegiu pedagogic etc.)

Experiență și competențe solicitate:

  • intre 0 - 5 ani de experiență in domeniul educatiei;
  • Să aplice cu obiectivism si acuratețe instrumentele de evaluare;
  • Să construiască oferte diversificate de activități stimulative pentru dezvoltarea fizică, cognitivă și emoțională a elevilor înscriși în activitatile SDS.
  • Să construiască situații de învățare, ținând seama de nivelul de pregatire, capacitatea și stilurile de învățare ale elevilor SDS.
  • Să folosească metode active prin care se poate construi o imagine de sine pozitivă și prin care se poate stimula motivația copiilor pentru a veni la școală.
  • Să manifeste o atitudine pozitivă față de culturi și medii diferite, în construirea unui etos specific SDS
  • Să cunoască terminologia de specialitate și surse de preluare a informațiilor;
  • Să aplice metode/ tehnici specifice activităţilor de consiliere;
  • Sa aiba abilitati de a dezvolta încrederea şi stima de sine a elevilor şi a părinţilor acestora, de a promova comunicarea eficienta, de a motiva si mobiliza elevii sa învete şi sa obtina succes şcolar;
  • Să aibă abilități de gestionare a conflictelor;
  • Să aibă cunoștințe de operare PC, navigare internet, programe informatice specifice.

Despre proiect:

Primăria Municipiului Turda în parteneriat cu Fundaţia Centrul de Resurse pentru Comunităţile de Romi (CRCR) implementează în perioada mai 2018 - aprilie 2021 proiectul CEPS TURDA – Calitate, Egalitate și Prietenie în Școlile din Turda” (ID 106619), Fondul Social European prin Programul Operaţional Capital Uman 2014 - 2020, Axa prioritară 6 Educație și competențe, PI 10i „Reducerea și prevenirea abandonului școlar timpuriu și promovarea acesului egal al învățământului preșcolar, primar și secundar de calitate, inclusiv la parcursuri de învățare formale, nonformale și informale pentru reintegrarea în educație și formare”, Obiective specifice 6.2, 6.3, 6.4 apel de proiecte numărul 4, Componenta 1 - Apel: POCU/74/6/18/18/Operațiune compozită OS. 6.2, 6.3, 6.4, 6.6.

Obiectivul general al proiectului este reducerea și prevenirea abandonului școlar timpuriu în comunități defavorizate din Turda, prin promovarea educației incluzive și implementarea unui sistem de intervenții integrate de învățare formală, non formală și informală, aplicate la nivel antepreșcolar, preșcolar, primar, secundar și ADS (program integrat de tip „A doua șansă”).

Pentru mai multe detalii despre poiect accessati urmatorul link. 

Contact:
E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. 
Telefon: 0264.311.989

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS