Site-ul www.AgoraMedia.ro foloseşte fişiere de tip cookies pentru a opera și îmbunătăți utilizarea site-ului și funcționalitatea serviciilor oferite precum şi pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare, ele putând include informații despre data și ora vizitei sau istoricul de navigare, în general fiind vorba de fişiere de la terţi (youtube.com, vimeo.com, trafic.ro, Google Analytics etc.). Pentru continuarea accesării site-ului www.AgoraMedia.ro, vă solicităm permisiunea de a agrea politica noastră de utilizare cookies.

25
Thu, Apr
112 New Articles

Am o idee. Este afacerea mea!

Diverse
Tools
Typography

60 de elevi ai Şcolii Gimnaziale „Mihai Viteazul” din municipiul Câmpia Turzii au participat la un proiect inedit, care s-a dovedit prin activităţile realizate şi prin rezultatele lui, unul inspirat şi binevenit. Proiectul, denumit „Am o idee. Este afacerea mea!”, a fost coordonat de prof. Claudia Pop şi prof. Raluca Petran, fiind destinat elevilor din clasele a VII-a. Proiectul s-a derulat pe parcursul săptămânii „Să ştii mai multe, să fii mai bun”.

„Atelierul «Am o idee. Este afacerea mea!» a propus activități practice de învățare despre antreprenoriat, care au implicat activ elevii și le-a sporit bagajul de cunoștințe în acest domeniu. În prima parte a atelierului, elevilor li s-a citit povestea Florence Nightingale, după care li s-au adresat următoarele întrebări: De ce este considerată Florence Nightingale un antreprenor? Ce calităţi avea? Ce piedici a trebuit să depăşească pentru a reuşi? Care este importanţa unor astfel de iniţiative la nivel de comunitate? Cum puteţi voi ajuta comunităţile să progreseze şi să devină mai bune?”, ne-a spus prof. Claudia Pop, directorul adj. al şcolii.
Pe durata proiectului, elevii participanţi au fost îndrumaţi pas cu pas de către profesorii coordonatori, după cum ne-a precizat prof. Raluca Petran: „Elevii, împărțiți pe grupe, au primit ca sarcină de lucru «Afișul antreprenorului?», încercând să identifice trăsăturile pe care le posedă un antreprenor. În partea a doua a atelierului, elevilor li s-a prezentat un plan de afaceri: domeniul pe care-l vizează, ce este esenţial pentru afacere şi modul în care va funcţiona aceasta. În partea a treia a atelierului, elevii au identificat afaceri pe care le pot deschide, apoi au conceput și creat un proiect de afaceri”.
Proiectul şi-a propus pe de-o parte, prin intermediul jocului didactic, să le dezvolte participanţilor cunoştinţele despre ceea ce înseamnă munca antreprenorului şi în acelaşi timp, să creeze elevilor un context favorabil pentru a-şi cultiva capacităţile creative şi de imaginaţie prin realizari artistice. Activitatea a fost însă şi un prilej de a socializa prin munca în echipe
Desigur, pe toată durata săptămânii „Să ştii mai multe, să fii mai bun”, au fost desfăşurate multe alte activităţi interesante şi diversificate.  

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS