Câmpia Turzii marchează un moment important în dezvoltarea infrastructurii educaționale antepreșcolare, odată cu inaugurarea primei creșe construite prin fonduri PNRR în județul Cluj. Evenimentul a avut loc în prezența domnului Attila Zoltan CSEKE – Ministrul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației, a doamnei Irina MUNTEANU – Prefectul Județului Cluj, a doamnei Marinela MARC – Inspectorul Școlar General al județului Cluj, precum și a invitaților din mediul administrativ, politic, de afaceri și jurnalistic.
Fundația Dan Voiculescu pentru Dezvoltarea României organizează prima conferință Webdidactica din 2025: „Educația financiară a tinerilor - o soluție pentru dezvoltarea României"
Cu doar 8% alfabetizare financiară, cea mai scăzută din Europa, România se confruntă cu un paradox: o generație de tineri inventivi, dar vulnerabili la capcanele financiare. Lipsa educației în acest domeniu duce la îndatorare excesivă, dificultăți economice pe termen lung și oportunități ratate de dezvoltare antreprenorială.
Grădinița Specială Cluj-Napoca, 40 de ani de activitate în beneficiul copiilor cu cerințe educative speciale
Vicepreședintele Consiliului Județean Cluj, domnul Radu Rațiu, a participat marți, 11 februarie a.c., la evenimentul prilejuit de aniversarea a patru decenii de activitate a Grădiniței Speciale, unitate educațională aflată în subordinea forului administrativ județean.
Inspectoratul Școlar Județean Cluj a aprobat Proiectul planului de școlarizare pentru anul școlar 2025-2026
Proiectul planului de școlarizare pentru anul școlar 2025-2026 a fost elaborat în conformitate cu „Metodologia privind fundamentarea cifrei de școlarizare pentru învățământul preuniversitar de stat pentru anul școlar 2025-2026”, aprobată prin O.M.E. 7871/20.12.2024, în urma analizării propunerilor venite din partea unităților de învățământ preuniversitar din județ, a solicitărilor agenților economici pentru clasele de învățământ tehnologic, profesional și dual, a promovabilității la examenul de bacalaureat și a datelor rezultate din chestionarea opțiunilor elevilor din clasele a VIII-a, privind continuarea studiilor în învățământul liceal sau profesional.