Site-ul www.AgoraMedia.ro foloseşte fişiere de tip cookies pentru a opera și îmbunătăți utilizarea site-ului și funcționalitatea serviciilor oferite precum şi pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare, ele putând include informații despre data și ora vizitei sau istoricul de navigare, în general fiind vorba de fişiere de la terţi (youtube.com, vimeo.com, trafic.ro, Google Analytics etc.). Pentru continuarea accesării site-ului www.AgoraMedia.ro, vă solicităm permisiunea de a agrea politica noastră de utilizare cookies.

24
Wed, Apr
115 New Articles

Device-uri de ultimă generație la Școala Gimnazială ”Mihai Viteazu” Câmpia Turzii

M. Viteazul
Tools
Typography

Proiectul Național Reducerea Abandonului Școlar (PNRAS) ”Implică-te în propriul viitor!” se va derula în perioada 2022 - 2025, un proiect finanțat prin componenta C15 - Educație a PNRR, Runda 1.

Grupul țintă al proiectului este format din toți elevii ciclului gimnazial (clasele V-VIII), aflați în risc de abandon școlar, aducând un plus de motivație pentru elevii  Școlii Gimnaziale ”Mihai Viteazu” din Câmpia Turzii.

Programul Naţional pentru Reducere a Abandonului Scolar (PNRAS), finanţat de Planul Naţional pentru Redresare şi Reziliență al României (PNRR), este un program de susținere a reformei sistemului educațional din România și vizează reducerea abandonului şcolar şi reducerea părăsirii timpurii a școliiși este un program de susţinere a reformei sistemului educațional.  

Tehnologia este într-un proces continuu de evoluție, ce nu cunoaște limite, devenind utilă și necesară în orice domeniu și cu atât mai mult în sistemul educațional datorită necesității de specialiști cu competențe digitale.

Grantul în valoare de 756.000 lei oferă posibilitatea achiziționării a opt table smart interactive, laptopuri, imprimante și modernizarea sălilor de clasă cu aparatură de ultimă generație.

Aceste îmbunătățiri oferă elevilor și cadrelor didactice posibilitatea  de  a beneficia de mijloace moderne de predare-învățare  în conformitate cu standardele europene.

Director,
Prof. Dr. Pașc Daniela