Site-ul www.AgoraMedia.ro foloseşte fişiere de tip cookies pentru a opera și îmbunătăți utilizarea site-ului și funcționalitatea serviciilor oferite precum şi pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare, ele putând include informații despre data și ora vizitei sau istoricul de navigare, în general fiind vorba de fişiere de la terţi (youtube.com, vimeo.com, trafic.ro, Google Analytics etc.). Pentru continuarea accesării site-ului www.AgoraMedia.ro, vă solicităm permisiunea de a agrea politica noastră de utilizare cookies.

19
Wed, Jun
116 New Articles

Frica de furat?

Strofocle
Typography

Perioada sărbătorilor de iarnă este, în felul său, mai încărcată, mai plină, mai aparte. De cele mai multe ori se vorbeşte chiar de un fel de magie a sărbătorilor.

Am decis să ne oprim şi noi asupra acestor momente, în care oamenii se înghesuie la cumpărături de parcă ar veni sfârşitul lumii care -sfârşit - n-a venit de fapt.
Da, e vorba de acea perioadă plină de magie, dar în care magia mai este interpretată şi ca fiind acel fenomen prin care anumite produse se fac nevăzute... Ca prin magie...!
Datorită vigilenţei unor comercianţi cu iz nemţesc adaptat cumva la realitatea românească, iuţeala de mână şi nebăgarea de seamă au primit o grea lovitură mai ales la un supermarket din Turda căruia nu dorim să-i facem reclamă mascată şi de aceea vă spunem că este vorba de Lidl.
În cadrul uneia dintre acţiunile promoţionale ale magazinului se aflau şi nişte aparate foto plus un model de vizor mai special (ceva gen binoclu dar cu un singur obiectiv, set de lentile etc.), numai bune de achiziţionat de către cine dorea.
Te uitai şi parcă îţi venea să afli mai multe despre produse, fiind, poate, chiar tentat să desfaci o cutie să vezi produsul în sine, nu doar imaginea lui de pe ambalaj. Prima impresie era că ambalajele au fost vandalizate şi golite de conţinut măcar cât ambalajele să nu mai aibă grija conţinutului. Înclinai să crezi că nevoile socio-economice îi învăţaseră pe unii concetăţeni cu inimă mară să se adapteze la însuşirea de produse fără a risipi şi moneda de schimb cu care ar fi fost nevoie să fie achitate produsele care tocmai beneficiaseră de un nou proprietar.
Când colo, managementul magazinului a găsit o soluţie mai interesantă: o coală de hârtie prin care anunţa că, he-he, ce-aţi crezut, că ne permitem noi pierderi doar din cauza unor oameni oneşti cu apucături de cleptomani? Nuuuu...
Mai exact, o hârtie galbenă aruncată printre ambalaje goale în plin supermarket anunţa măiestru: "Continutul ambalajului se primeste la casa. Pentru informatii suplimentare despre produs, va rugam sa contactati personalul din magazin".
Păi dacă asta e procedura, hai că venim şi noi cu câteva idei: la lactate să fie doar ambalajul de lapte şi produsul să îl primeşti la casă, la fel şi cu smântâna, la mezeluri să fie doar pieliţa de la salam şi produsul să îl ridici de la casă, la făină, gris sau mac asemenea şi - de ce nu? - la fel să fie şi cu şamponul, săpunul lichid sau parfumurile.
Totuşi, dacă e vorba de prezervative, cum îţi dă produsul la casă, dar să fie şi steril, cumva? Sau, mai mult, cum se face dacă doreşti informaţii despre produs, despre modul de utilizare, unde e butonul "power on" (sau prezervativele n-au aşa ceva?), cum îi iese obiectivul în evidenţă, câte (imagini) trage pe minut etc....? Şi dacă e să ceri astfel de informaţii e mai bine să le ceri de la un bărbat, sau de la o femeie?  

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS