Adevărul este că nu se întâmplă pentru prima dată când yahoo se uită cu spatele la noi. Totuşi, am zis că de ce să nu menţionăm, măcar de amorul artei, fenomenul.
La un moment dat, cu intenţia benefică de a verifica ce s-a mai întâmplat în inbox-ul unei adrese de email, unde nu se întâmplă ca yahoo să ne îmbie la borcanul cu filmuleţe. Pătimaşi şi societate de consum fiind, am zis că, oricum, cu un click nu se face primăvară, mai ales că acum e toamnă.
Aşa că la un simplu click, yahoo ne-a îmbiat, succesiv, cu o serie de ferestre care hrăneau un optimism virtual şi care aveau să ne arate, într-un final - pare-se indubitabil - că situaţia nu e de nasul nostru. Mai precis, mesajul era cam aşa: "We're sorry... This video is not available in your location". Bang!...
Şi câtă speranţă ne pusesem! Degeaba... Nu am avut parte de Cybergeddon, deşi la un moment dat ne speriase mesajul cu "there's no escape" din partea superioară a paginii. Ei bine, cu toate acestea, am riscat. Şi iată cum ne-a fost răsplătit riscul asumat: ne pare rău, dar nu e de nasul vostru...
Că de-aia ziceam, o fi doar locaţia, sau ţara e proastă? (Proastă nu în sensul de tălâmbă, ci doar... prost amplasată, să zicem...) Nici nu mai ştii ce să crezi... Oare din Albania se vede?
div>
BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS