Site-ul www.AgoraMedia.ro foloseşte fişiere de tip cookies pentru a opera și îmbunătăți utilizarea site-ului și funcționalitatea serviciilor oferite precum şi pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare, ele putând include informații despre data și ora vizitei sau istoricul de navigare, în general fiind vorba de fişiere de la terţi (youtube.com, vimeo.com, trafic.ro, Google Analytics etc.). Pentru continuarea accesării site-ului www.AgoraMedia.ro, vă solicităm permisiunea de a agrea politica noastră de utilizare cookies.

Cătălin Sălăgean: "PNL nu consideră o prioritate autostrada ce leagă Clujul și nordul țării de Europa"

USR
Typography

Deși începută pe hârtie, în urma cu mai bine de 15 ani, secțiunea cea mai importantă a autostrăzii A3, cea care leagă întreg nordul țării de Europa, nu constituie azi o prioritate pentru PNL.

Ludovic Orbán a declarat în cadrul interviurilor Hotnews de luni, 2 septembrie, vorbind de topul priorităților de investiții în infrastructură pentru PNL, că "Pe autostrăzi e clar care sunt tronsoanele: autostrada Sibiu - Pitești, autostrada de centură a Bucureștiului, autostrada Unirii, care e vitală inclusiv din punct de vedere geostrategic, dar mai ales pentru a conecta Moldova și Republica Moldova la traiectoria europeană și finalizarea Lugoj - Deva"

În tradiția politicianismului golit de valoare al defunctului USL, liderul PNL pune carul înaintea boilor, dorind să lege Moldova și Republica Moldova de Europa printr-o autostrada care se termină în câmp. Pentru că legătura spre Târgu Mureș a regiunilor mai sus menționate e total inutilă atâta vreme cât secțiunea Târgu Mureș-Borș din autostrada A3 are kilometri întregi lipsă.

În loc să ne facilităm accesul spre Europa pe un drum început de atâta timp, în viziunea PNL sunt prioritare alte direcții de dezvoltare a rețelei de drumuri de mare viteză, absurde uneori, după cum am detaliat mai sus. De asemenea, se pare ca, după ce PSD a refuzat sistematic asigurarea sau contribuția financiară parțiala pentru dezvoltare rețelelor de drumuri în zona Clujului (centura metropolitană), PNL va refuza, și el, clujenilor asigurarea de resurse pentru o mobilitate mai buna. Astfel, într-o virtuală guvernare PNL, cel mai important drum ce leagă Clujul de orașele Europei ar rămâne, în continuare, o promisiune eternă, un proiect minunat numai pe hârtie, fără nicio șansă sau măcar intenție de finalizare.

USR Cluj va lupta în toate modurile cu putință ca, la nivel național, aceste cioturi de autostrada lipsa, ce demonstrează impotența multor ani de guvernare a unei clase politice expirate, să fie finalizate. După preluarea guvernării vom face din asta obiectivul principal, în plan de infrastructură, al programului de dezvoltare regională.