Site-ul www.AgoraMedia.ro foloseşte fişiere de tip cookies pentru a opera și îmbunătăți utilizarea site-ului și funcționalitatea serviciilor oferite precum şi pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare, ele putând include informații despre data și ora vizitei sau istoricul de navigare, în general fiind vorba de fişiere de la terţi (youtube.com, vimeo.com, trafic.ro, Google Analytics etc.). Pentru continuarea accesării site-ului www.AgoraMedia.ro, vă solicităm permisiunea de a agrea politica noastră de utilizare cookies.

29
Mon, Apr
105 New Articles

Primăria Turda | Regulamentul de funcţionare a noului Centru Multifuncţional, în dezbatere publică

Administraţie
Tools
Typography

Prin prezenta aducem la cunostința publicului, în temeiul prevederilor art. 7, alin. 1 și alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, faptul că la nivelul municipiului Turda se află în procedura de elaborare, proiectul de hotărâre normativ intitulat:

proiect de hotărâre nr. 20 / 12.02.2024  privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Centrului multifuncțional din Municipiul Turda, str. Războieni nr. 33, județul Cluj, a tarifelor aferente activității desfășurate și a programului de funcționare

Textul integral al proiectului de hotărâre însoţit de raportul de specialitate şi referatul de aprobare poate fi accesat pe adresa oficială primariaturda.ro la secţiunea Consiliul  Local/proiecte de hotărâre supuse dezbaterii publice. O copie a documentelor părţi integrante din proiectul de hotărâre poate fi pusă la dispozitia celor interesaţi în baza unei solicitări în formă scrisă depusă la registratura ghişeului unic al primăriei, pentru Compartimentul Relația cu Consiliului Local al Municipiului Turda, situat în Turda, Piaţa 1 Decembrie 1918, nr. 28, camera 50, în intervalul  12.02.2024 – 26.03.2024, de luni până joi, între orele 08.00-15.00 şi vineri între orele 08.00-12.30.

În contextul prevederilor art. 7, alin. 2 cei interesați pot formula în scris propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ, ce vor putea fi depuse atât la adresa de email contabilitate@primariaturda.ro, în atenția doamnei Liliana Vonica, director executiv al Direcţiei Economice din cadrul Primăriei Municipiului Turda sau This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., în atenția dnei. Camelia Mic, consilier superior în cadrul Compartimentului Protecția Mediului din cadrul Primăriei Municipiului Turda, cât și prin registratura online sau la registratura ghişeului unic al Primăriei Municipiului Turda, începând cu data de 13.02.2024 până în data de 01.03.2024, inclusiv.

În conformitate cu prevederile art. 7, alin. 6 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, persoanele sau organizaţiile interesate care transmit în scris propuneri, sugestii sau opinii cu privire la proiectele de acte normative supuse dezbaterii publice vor specifica articolul sau articolele din proiectul de act normativ la care se referă, menţionând data trimiterii şi datele de contact ale expeditorului.

Prezentul anunţ a fost afişat la data de 12.02.2024.

Primar,
Cristian Octavian Matei

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS