Site-ul www.AgoraMedia.ro foloseşte fişiere de tip cookies pentru a opera și îmbunătăți utilizarea site-ului și funcționalitatea serviciilor oferite precum şi pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare, ele putând include informații despre data și ora vizitei sau istoricul de navigare, în general fiind vorba de fişiere de la terţi (youtube.com, vimeo.com, trafic.ro, Google Analytics etc.). Pentru continuarea accesării site-ului www.AgoraMedia.ro, vă solicităm permisiunea de a agrea politica noastră de utilizare cookies.

26
Fri, Apr
106 New Articles

Radu Crisan specialist in copy/paste si Consiliul Local Turda specialist in eludarea legii

Administraţie
Tools
Typography

Cel puţin un lucru e clar: bani pentru sport de la bugetul local, NU. În rest, printre hotărârile luate de Consiliul Local Turda şi printre documentele pe care le însoţesc bânzuie un ridicol de mai mare dragul.

Cel mai recent exemplu îl poate constitui şedinţa extraordinară a forului deliberativ local turdean de pe data de 17 iulie 2013, cu antecedentele de rigoare.
Mai exact, pe ordinea de zi a şedinţei se aflau trei proiecte de hotărâre prin care se revocau trei hotărâri anterioare privind acordarea de bani de la bugetul local pentru susţinerea diverselor activităţi sportive.
Era vorba de trei hotărâri ale Consiliului local Turda aprobate în şedinţa din 3 aprilie 2013. HCL 69 se referea la aprobarea contractului de asociere dintre Municipiul Turda şi Asociaţia Fotbal Club Seso Campia Turzii, în vederea susţinerii activităţii fotbalistice, în campionatul 2013 - 2014, HCL 98 se referea la aprobarea contractului de asociere dintre Municipiul Turda şi Asociaţia Club Sportiv Potaissa Turda, în vederea susţinerii activităţii handbalistice, în campionatul 2013 - 2014 şi HCL 99 se referea la aprobarea contractului de asociere dintre Municipiul Turda şi Asociaţia Sportivă Şcoala de Baschet Gheorghe Mureşan, în vederea susţinerii activităţii baschetbalistice, în anul 2013.
Ei bine, în şedinţa din 17 iulie, toate aceste trei hotărâri au fost revocate de către consilierii locali turdeni. De ce ? Păi explicaţia ne-o dă tocmai administratorul public Radu Crişan în fiecare raport de specialitate ataşat fiecăruia din cele trei proiecte de hotărâre prin care pe 17 iulie se revocau hoărârile din aprilie.
Şi ce spune Radu Cişan, sub semnătură, în fiecare din cele trei rapoarte de specialitate? anume cum că obiecţiunile "se referă la faptul că atât în faza de atribuire, cât şi în faza de derulare a contractului nu au fost respectate prevederile Legii 350/2005 privind regimul finanţărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activităţi non profit de interes general". Şi mai susţine Radu Crişan, sub propria semnătură: "contractul a fost încheiat fără ca autoritatea finanţatoare, respectiv Municipiul Turda, să atribuie finanţarea pe bază de selecţie publică de proiecte, care presupunea publicarea programului anual pentru acordarea finanţărilor nerambursabile, publicarea anunţului de participare, înscrierea candidaţilor, prezentarea propunerilor de proiecte, verificarea eligibilităţii, înregistrării şi a îndeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnică şi financiară, evaluarea propunerilor de proiecte şi încheierea contractului de finanţare nerambursabilă".
Măi să fie! Adică Radu Crişan motivează revocarea celor trei hotărâri de consiliu amintite prin faptul că "nu au fost respectate prevederile Legii 350/2005". Cine ar fi crezut?
Mai distractiv este altceva! Radu Crişan, în aceleaşi rapoarte de specialitate mai spune că, de fapt, şi curtea de conturi s-a prins că ceva e putred în Danemarca noastră, de la Turda.
Dacă e să analizăm cele trei HCL la care se face referire, vom observa că, totuşi, ele au fost aprobate în ubnanimitate de mândrii membri ai Consiliului Local Turda, cu 20 de voturi pentru din 20 de consilieri prezenţi.
Interesantă ar fi studierea rapoartelor de specialitae întocmite de Radu Crişan pentru hotărârile pe care acum le revocă...
Revenind la rapoartele de specialitate actuale ale lui Crişan, distracţia creşte, în primul rând, pentru că acolo se face referire la HCL 205/29.11.2012 privind aprobarea procedurii de acordare a finanţărilor nerambursabile de la bugetul local. Interesant este că pe 17 iulie s-a aprobat modificarea HCL 205, iar cum Radu Crişan se ocupa de rapoarte de specialitate înainte de şedinţa din 17 iulie, înseamnă că referirile erau făcute la vechea HCL, nu la cea modificată, prin vot, de către consilierii locali turdeni abia după ce au votat cele trei HCL însoţite de rapoartele de specialitate semnate Radu Crişan.
În al doilea rând distracţia creşte pentru că cele trei rapoarte de specialitate care însoţeau cele trei proiecte de hotărâre erau, cu excepţia preambulului, copie fidelă unul după celălalt, probabil, ca domnul Radu Crişan să nu muncească aşa de mult pentru banii pe care îi ia din taxele şi impozitele noastre.
Poate a sosit momentul să vă întrebaţi ce dovadă avem că Radu Crişan a semnat nişte copy/paste-uri de toată frumuseţea? Foarte simplu! S-a făcut deja referire la HCL 205 care, se ştie, este din 2012. În crele trei rapoarte de specialitate, Radu Crişan face referire la aceeaşi HCL, doar că susţine, sub propria semnătură, că ar fi din 2013. Iar în 2013, la data la care Radu Crişan a întocmit respectivele rapoarte de specialitae, însă nu s-a ajuns la HCL 205. ei bine, la Radu Crişan, în toate cele trei rapoarte de specialitate, HCL 205 apare ca fiind emisă în 2013. cum ar fi putut fi perpetuată greşeala decât printr-un lăbărţat şi neatent copy/paste?

Cei neapărat interesaţi se pot delecta cu:
HCL 96/03.04.2013
HCL 98/03.04.2013
HCL 99/03.04.2013
Raportul de specialitate anexat priectului prin care se anulează HCL 96/03.04.2013
Raportul de specialitate anexat priectului prin care se anulează HCL 98/03.04.2013
Raportul de specialitate anexat priectului prin care se anulează HCL 99/03.04.2013

Iar pentru o fractură logică, CLICK AICI.  

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS