Site-ul www.AgoraMedia.ro foloseşte fişiere de tip cookies pentru a opera și îmbunătăți utilizarea site-ului și funcționalitatea serviciilor oferite precum şi pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare, ele putând include informații despre data și ora vizitei sau istoricul de navigare, în general fiind vorba de fişiere de la terţi (youtube.com, vimeo.com, trafic.ro, Google Analytics etc.). Pentru continuarea accesării site-ului www.AgoraMedia.ro, vă solicităm permisiunea de a agrea politica noastră de utilizare cookies.

03
Fri, May
101 New Articles

ASOCIATIA ADMINISTRATORILOR DE PIETE DIN ROMANIA - Sibiu, 15-16 martie 2013

Eveniment
Tools
Typography

(Comunicat)
Ideea înfiinţării unei Asociaţii a Administratorilor de Pieţe din România a apărut ca urmare a necesităţii creării unei proceduri unitare şi transparente în vederea exploatării pieţelor agroalimentare, pentru asigurarea serviciilor de calitate în concordanţă cu cerinţele europene privind comerţul cu produse agroalimentare, valorificării experienţei administrative acumulate şi îmbunătăţirii serviciilor publice oferite.

Astfel,în perioada, 15 -16 martie a.c., la Sibiu, a avut loc înfiinţarea Asociaţiei Administratorilor de Pieţe din România. Cu această ocazie Administraţia Pieţelor din municipiul Câmpia Turzii a participat la înfiinţarea asociaţiei precum şi la numirea Comisiei de Analiză a Asociaţiei Administratorilor de Pieţe din România.
Administraţia Pieţelor din municipiul nostru, reprezentată prin domnul Pop Petre-Administrator Public şi doamna Filip Ioana-şef Serviciu Administraţia Pieţelor , a participat la Programul de înfiinţare a asociaţiei şi a Comisiei de Analiză. Domnul Pop Petre, a fost ales şi numit membru al Comisiei de Analiză.
La programul de înfiinţare a asociaţiei, au participat reprezentanţi din 21 de judeţe: Satu Mare, Maramureş, Mureş, Timişoara, Sibiu, Braşov, Argeş,Teleorman, Prahova, Buzău, Vrancea, Ialomiţa, Călăraşi, Constanţa, Tulcea, Brăila, Galaţi, Vrancea, Vaslui, Iaşi, Botoşani şi Cluj.
În cadrul şedinţei de lucru a Comisiei de Analiză s-a stabilit Programul Asociaţiei Naţionale a Administratorilor de Pieţe din România , având ca principal obiectiv : protejarea producătorilor autohtoni , promovarea produselor româneşti, de a face din PIEŢE - O MARCĂ ROMĂNEASCĂ.
S-a stabilit că, o altă determinantă în înfiinţarea asociaţiei este aceea că, având o formă de organizare şi având ca membrii operatori economici de profil de pe întreg teritoriul României, se pot promova şi susţine unele puncte de vedere pertinente cu privire la domeniul administrării pieţelor publice pentru a fi înaintate autorităţilor competente şi se pot formula propuneri în vederea îmbunătăţirii legislaţiei în domeniu.
Pe de altă parte, se pot organiza activităţi de lobby pe lângă instituţiile comptenete în vederea protejării pieţelor publice ca şi componentă importantă a domeniul public de interes local în vederea creării unui statut de placă turnantă a produselor agricole româneşti şi prin aceasta, de sprijinire a producţiei şi valorificării preferenţiale a produselor agricole româneşti.
Această asociere crează premisa unei cooperări mult mai facile cu instituţii şi autorităţi publice, cu persoane juridice de drept privat din ţară sau străinătate.
Totodată în acest fel se pot identifica problemele reale şi concrete în aplicarea unor prevederi ale legislaţiei ce reglemetează această activitate, se pot elabora şi înainta autorităţilor locale şi naţionale competente memorii fundamentale pentru înlăturarea inadvertenţelor şi eliminarea dificultăţilor în desfăşurarea activităţilor specifice, realizând astfel o intermediere constructivă pentru armonizarea legislaţiei în domeniu cu specifiul activităţii operatorilor economici care administrează pieţe publice agroalimentare.

Birou Relaţii Publice  

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS