Site-ul www.AgoraMedia.ro foloseşte fişiere de tip cookies pentru a opera și îmbunătăți utilizarea site-ului și funcționalitatea serviciilor oferite precum şi pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare, ele putând include informații despre data și ora vizitei sau istoricul de navigare, în general fiind vorba de fişiere de la terţi (youtube.com, vimeo.com, trafic.ro, Google Analytics etc.). Pentru continuarea accesării site-ului www.AgoraMedia.ro, vă solicităm permisiunea de a agrea politica noastră de utilizare cookies.

06
Mon, May
93 New Articles

Doru Anca nu intelege cum e cu strazile... din ce bani...

Diverse
Typography

Una dintre principalele preocupări ale şefului PRM Turda, Doru Anca, pare să fie modalitatea în care se rezolvă problema reabilitării străzilor la Turda.

Într-o nouă încercare de revenire din cvasianonimatul în care s-a cufundat în ultima perioadă, PRM Turda - prin preşedintele Doru Anca, a organizat o nouă conferinţă de presă principalul subiect fiind bugetul municipiului Turda.
Începând prin a spune că pe vremea când era consilier bugetul era de aproximativ 23 de milioane de euro şi acum e abia de 19 milioane de euro, Doru Anca s-a arătat preocupat de mai multe aspecte privind bugetul local al municipiului Turda, printre care eventualele restanţe care există, lipsa speranţelor că la Turda ar putea veni bani de la Consiliul Judeţean Cluj, o discrepanţă foarte mare, valoric, între secţiunea de funcţionare şi cea de dezvoltare, dar şi modalitatea uşor defectuoasă în care sunt susţinute anumite ramuri sportive de la bugetul local - gen activitate fotbalistică - în timp ce alte ramuri au găsit şi modalităţi de autofinanţare - gen activitate handbalistică.
Dincolo de toate, însă, Doru Anca a preferat să se oprească asupra străzii Potaissa din Turda, stradă despre care a amintit şi cu o lună în urmă, stradă care are nevoie de rezolvarea concretă a problemelor care sunt cu apa şi canalizarea dar şi probleme de infrastructură gen reabilitarea drumului , reabilitare care să se finalizeze cu asfaltarea.
Rămânând ancorat în exemplul cu strada Potaissa, Doru Anca susţine că anumiţi specialişti în domeniu i-ar fi spus cum că reabilitarea unei străzi poate avea costuri de până la 300.000 de euro per kilometru. Fără să spună ce specialişti l-au informat în acest sens, Doru Anca s-a referit la o anumită secţiunea a bugetuşlui local Turda unde, la capitolul "Transporturi", subcapitolul care se referă la reabilitarea străzilor, ar fi fost alocată suma de 1,8 milioane de lei (aproximativ 400.000 de euro). De aceea nu înţelegea preşedintele PRM Turda câţi kilometri de stradă pot fi reabilitaţi la Turda din bugetul anului 2014, în contextul în care costurile ar fi cele pe care i le-au spus specialiştii.

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS