Site-ul www.AgoraMedia.ro foloseşte fişiere de tip cookies pentru a opera și îmbunătăți utilizarea site-ului și funcționalitatea serviciilor oferite precum şi pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare, ele putând include informații despre data și ora vizitei sau istoricul de navigare, în general fiind vorba de fişiere de la terţi (youtube.com, vimeo.com, trafic.ro, Google Analytics etc.). Pentru continuarea accesării site-ului www.AgoraMedia.ro, vă solicităm permisiunea de a agrea politica noastră de utilizare cookies.

29
Mon, Apr
105 New Articles

Contracte de salubritate suspendate pentru neplata la Câmpia Turzii

Actualitate
Tools
Typography

În cadrul unei scurte conferinţe de presă organizate ieri, 27 februarie la sediul Companiei de Salubritate de la Câmpia Turzii, directorul Ioan Şandru a făcut unele precizări în legătură cu activitatea companiei în ultima perioadă.

Astfel, angajaţii companiei au purces la o inventariere a tuturor contractelor pe care compania le are cu beneficiarii săi, rezultatul acţiunii fiind că în ultimele două săptămâni au fos încheiate 44 de noi contracte de salubritate pentru ca alte 107 persoane să beneficieze de serviciile de salubritate oferite de companie, au fost notificate nu mai puţin de 166 de gospodării care nu au contracte şi care urmează să încheie astfel de contracte cu operatorul de salubritate, au existat 45 de gospodării unde s-a refuzat încheierea de contracte iar în 50 de cazuri contractele au fost suspendate pentru neplată.
Întrebat dacă există măsuri care se pot lua pentru o parte din cazurile de mai sus, directorul Ioan Şandru preciza că, potrivit Legii 211 din 2011, obligaţii în acest sens are unitatea administrativ-teritorială împreună cu operatorul de salubritate. "Deci, în cazul nostru, împreună cu primăria, o să găsim măsura cea mai rapidă şi cea mai bună posibil ca şi persoanele respective să încheie contract de salubritate... Sunt mai multe variante, pot să fie taxe de salubrizare, taxe speciale... acum gândim o variantă..." a explicat Ioan Şandru precizând: "Noi nu am încercat să mergem pe partea dură a negocierii, am încercat să facem populaţia să înţeleagă".
De asemenea, trecerea sezonului rece înseamnă mai multă muncă pentru Compania de Salubritate de la Câmpia Turzii astfel că începutul campaniei de curăţenie de primăvară presupune în primul rând curăţenia în zone precum parcuri sau locuri de joacă dar şi curăţarea de pe străzi a materialului împrăştiat în sezonul rece.

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS