Site-ul www.AgoraMedia.ro foloseşte fişiere de tip cookies pentru a opera și îmbunătăți utilizarea site-ului și funcționalitatea serviciilor oferite precum şi pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare, ele putând include informații despre data și ora vizitei sau istoricul de navigare, în general fiind vorba de fişiere de la terţi (youtube.com, vimeo.com, trafic.ro, Google Analytics etc.). Pentru continuarea accesării site-ului www.AgoraMedia.ro, vă solicităm permisiunea de a agrea politica noastră de utilizare cookies.

03
Fri, May
101 New Articles

Skill UP Conferences - cel mai important eveniment de business de la Turda din ultima perioada

Actualitate
Tools
Typography

Unul dintre cele mai importante evenimente de business din ultimii ani de la Turda a avut loc vineri, 20 noiembrie, cu începere de la orele 09.00 şi s-a bucurat de participare numeroasă a reprezentanţilor diverselor domenii de activitate.

Găzduit de restaurantul turdean Sarea-n Bucate, evenimentul a fost organizat de NOA Business Academy în parteneriat cu WebBits, parteneri ai organizatorilor fiind Primăria Turda, Grupul T9, SC Turda Salina Durgău SA, Restaurant Sarea-n Bucate, Couching4You, BizzClub, Rotary Club Turda, Rotary Club Câmpia-Turzii, B2B Media, SC Diosan SRL-D, Industrial Trading, ASA Consolis și Fundația Doriana.

Skill UP Conferences - aşa cum s-a numit evenimentul de la Turda - a beneficiat de prezenţa unor speakeri cunoscuţi în domeniile lor de activitate: Cornel Marian Hoza, Ciprian Șoleriu, Bogdan Babalau-Maghiar, Dan Nicoschi şi Lorand Soares Szasz.

De asemenea, printre cei invitaţi la eveniment s-au numărat şi Călin Pintea (Grupul T9), Mihaela Tololoi (director Administraţia Finanţelor Publice), Cătălin Balog Bellu (medic stomatolog), Tudor Ştefănie (primar municipiul Turda), Mircea Irimie (deputat ALDE) şi Vasile Gavrilă (reprezentant Rotary Club Turda).

"E clar că o legislaţie coerentă şi o funcţionare bună a administraţiei publice locale vă uşurează foarte mult activitatea pe care o aveţi şi, în acelaşi timp, vă susţine pentru a vă dezvolta în continuare. Dezvoltarea dumneavoastră este dependentă, oarecum, şi de ceea ce facem noi şi performanţele pe care le obţinem" spunea primarul Tudor Ştefănie amintind, totodată, de activităţile investiţionale derulate în ultima perioadă la Turda în domenii precum mediu, turism, infrastructură.

De asemenea primarul turdean a mulţumit celor care au avut iniţiativa de-a organiza un astfel de eveniment la Turda, Tudor Ştefănie încheind: "acolo unde greşim, vă rog să ne spuneţi pentru că dumneavoastră sunteţi inima economiei locale".

În calitate de director al Administraţiei Finanţelor Publice, Mihaela Tololoi i-a asigurat pe cei prezenţi de întreaga colaborare a instituţiei pe care o reprezintă cu mediul de afaceri: "vă rog din tot sufletul să apelaţi cu încredere pentru tot ce vă interesează în ceea ce priveşte codul fiscal, codul de procedură fiscală, activitatea pe care eu o reprezint în acest municipiu".

De asemenea, Mihaela Tololoi a amintit şi de faptul că îl cunoaşte pe unul din cei prezenţi la eveniment - medicul Cătălin Balog - pe care îl felicită pentru faptul că a decis să îşi desfăşoare activitatea la Turda.

Vasile Gavrilă a fost cel care a precizat că prezenţa sa ca reprezentant al Rotary Club la un astfel de eveniment se datorează faptului că rotaryenii, de obicei, sprijină acţiunile de excelenţă.

"O asemenea acţiune nu face altceva decât să evidenţieze plus valoarea pe care dumneavoastră o aduceţi comunităţii şi societăţii româneşti" spunea Vasile Gavrilă adăugând, cu referire la majoritatea celor prezenţi, că "în opinia mea sunteţi motorul societăţii" dar precizând şi că Rotary Club tocmai este implicat într-o acţiune filantropică prin care se oferă consultaţii medicale gratuite unui segment de populaţie a cărei medie de vârstă este peste 60 de ani.

Deputat în Parlamentul României, Mircea Irimie s-a referit, de asemenea, la mediul de afaceri, la mediul privat, ca la singura entitate care poate produce plus valoare deputatul amintind, aici, de diversele măsuri care s-au luat în timp în vederea încurajării mediului privat, unul dintre exemple fiind start-up-urile.

Dacă în opinia deputatului relaxarea fiscală însemna modernizarea economiei, Mircea Irimie s-a referit, deexemplu, la scăderea TVA la pâine ca fiind o măsură ce presupunea anumite riscuri dar care s-a dovedit a fi un câştig, impozitele încasate, până la urmă, fiind mai mari.
"Vă doresc, celor din mediul privat, mult succes, sănătate, spor, progres, dezvoltare şi, de la an la an, să ne regăsim tot mai puternici şi mai consolidaţi", şi-a încheiat Mircea Irimie discursul său.

Atât în calitate de reprezentant al Grupului T9 cât şi în calitate de actant în zona mediului privat, Călin Pintea şi-a manifestat, de asemenea, bucuria de a întâlni atâtea persoane preocupate de mediul privat şi creşterea acestuia.

Vorbind despre fundamentarea mediului de afaceri pe principii care au legătură cu integritatea şi competenţa, Călin Pintea a amintit şi de experienţa pe care a avut-o într-un alt sistem, într-un alt mediu, mai exact peste ocean, în Canada. Astfel, declarându-se sceptic privind măsurile de încurajarea mediului privat din România, Călin Pintea atrăgea atenţia asupra unui neajuns - mentalitatea - şi de aceea vorbitorul spunea că e dificil pentru un investitor străin care vine în România, unde elemente precum eficienţa muncii şi infrastructura sunt deficitare şi unde, da, sunt probleme şi cu mentalitatea.

Nu în ultimul rând Cătălin Balog Bellu s-a referit atât la activitatea sa ca medic stomatolog, dar mai ales la preocuparea pentru Photo România.

"Istoria evenimentului (n.r.: SkillUP) începe de-acum 10 ani, când am deschis primul meu cabinet. Organizez la Cluj-Napoca festivalul Photo România iar acum 4 ani am început să aducem activităţi din cadrul festivalului şi la Turda. a fost primul meu contact cu ceea ce înseamnă instituţiile locale".

Cătălin Balog a felicitat instituţii turdene - precum Primăria sau Casa de Cultură - pentru deschiderea de care au dat dovadă. Chiar mai mult, medicul era de părere că la Turda se poate dezvolta turismul cultural, că turda poate deveni un oraş viu şi că apropierea de Cluj-Napoca a Turzii trebuie văzută mai degrabă ca un avantaj decât ca un handicap.

În partea a doua a evenimentului a venit rândul speaker-ilor să se adreseze celor prezenţi.
Primul care a luat cuvântul a fost Cornel Marian Hoza care s-a referit la importanţa branding-ului. Făcând distincţia între brand şi logo raportate la identitatea afacerii, Cornel Hoza a explicat ce înseamnă fiecare şi care este rolul fiecăruia din aceste elemente. Referindu-se inclusiv la importanţa culorilor într-un logo vorbitorul a atras atenţia că audienţa, target-ul, trebuie înţelese şi planurile de lungă durată sunt importante.

Ciprian Şoleriu şi-a propus să le ofere celor prezenţi secrete despre cum poţi să atragi clienţi în mediul online. De aceea a vorbit despre metoda care nu dă greş: CPI. Este o metodă care presupune că cei care intră în contact cu tine trebuie să te cunoască, să te placă şi trebuie să le câştigi încrederea.

Alături de cei doi, la evenimentul de la Turda au mai fost prezenţi Bogdan Babalau-Maghiar (despre "Importanța networkingului în afaceri"), Dan Nicoschi ( despre "Atragerea de fonduri nerambursabile pentru afacerea ta") şi Lorand Soares Szasz (despre "21 de Metode pentru a Crește Afacerea Ta").

Aşa cum s-a arătat şi în prezentarea evenimentului, SkillUP conferences avea scopul şi să lege relații între oamenii de afaceri contribuind astfel la crearea de noi oportunități de colaborare și dezvoltare a mediului business local.

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS