Site-ul www.AgoraMedia.ro foloseşte fişiere de tip cookies pentru a opera și îmbunătăți utilizarea site-ului și funcționalitatea serviciilor oferite precum şi pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare, ele putând include informații despre data și ora vizitei sau istoricul de navigare, în general fiind vorba de fişiere de la terţi (youtube.com, vimeo.com, trafic.ro, Google Analytics etc.). Pentru continuarea accesării site-ului www.AgoraMedia.ro, vă solicităm permisiunea de a agrea politica noastră de utilizare cookies.

04
Sat, May
101 New Articles

COMUNICAT DE PRESĂ: „PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!”

Administraţie
Tools
Typography

Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice si Administrației în calitate de coordonator de investiții pentru Planul Național de Redresare și Reziliență și UAT Municipiul Turda în calitate de Beneficiar au semnat Contractul de finanțare nr. 21034/20.02.2023, pentru proiectul nr. C10-I1.1-652, intitulat „Achiziția de mijloace de transport nepoluante (autobuze și microbuze) în cadrul parteneriatului UAT Municipiul Turda – UAT Comuna Mihai Viteazu ”, depus în cadrul Planului Național de Redresare și Reziliență, Componenta 10 — Fondul Local, investiția I.1 – Mobilitate urbană durabilă, subinvestiția I.1.1-Înnoirea parcului de vehicule destinate transportului public (achiziția de vehicule nepoluante) PNRR/2022/C10/I.1.1, Runda2.

Valoarea totală a proiectului  este de 51.327.909,91 lei, din care:

  • valoarea eligibilă din PNRR este de 43.132.697,40 lei;
  • valoarea TVA aferentă cheltuielilor eligibile din PNRR este de 8.195.212,51 lei.

MDLPA se angajează să acorde o finanțare maximă nerambursabilă de 51.327.909,91 lei.

Obiectivul proiectului constă în înnoirea parcului de vehicule destinate transportului public (achiziția de vehicule nepoluante) în cadrul parteneriatului UAT Municipiul Turda – UAT Comuna Mihai Viteazu.

Indicatorii de proiect prin intermediul cărora se măsoară stadiul de îndeplinire a jaloanelor/țintelor sunt: 17 buc. autobuze nepoluante 10 m si 2 buc. microbuze nepoluante.

Perioada de implementare a proiectului este de 30 luni, respectiv între data 08.03.2023 și data 31.08.2025, calculate de la data semnării Contractului de finanțare de către Beneficiar, la care se adaugă, dacă este cazul, și perioada de desfășurare a activităților Proiectului, înainte de semnarea Contractului de finanțare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor.

Date de contact:
Serviciul Finanțări Externe și Relații Internaționale
Primăria Municipiului Turda
telefon/fax 0264-313160
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

„Apel de proiecte gestionat de Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației finanțat din fonduri europene prin Planul Național de Redresare si Reziliență al României și din fonduri naționale”.

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS