Site-ul www.AgoraMedia.ro foloseşte fişiere de tip cookies pentru a opera și îmbunătăți utilizarea site-ului și funcționalitatea serviciilor oferite precum şi pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare, ele putând include informații despre data și ora vizitei sau istoricul de navigare, în general fiind vorba de fişiere de la terţi (youtube.com, vimeo.com, trafic.ro, Google Analytics etc.). Pentru continuarea accesării site-ului www.AgoraMedia.ro, vă solicităm permisiunea de a agrea politica noastră de utilizare cookies.

06
Mon, May
93 New Articles

Proiect de hotărâre supus dezbaterii publice - despre transportul public de persoane

Administraţie
Tools
Typography

Prin prezenta aducem la cunoştinţa publicului, în temeiul art. 7 alin. 1 şi 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, faptul că la nivelul municipiului Turda se află în procedura de elaborare proiectele de acte normative intitulate:

- „Proiect de hotărâre privind stabilirea categoriilor de persoane care beneficiază de gratuitate sau reducere de tarif pe mijloacele de transport urban de călători în municipiul Turda”;
- „Proiect de hotărâre privind reglementarea procedurii de delegare a serviciului de transport public local de persoane prin curse regulate în  municipiul TURDA”;

Textul integral al fiecărui proiect de hotărâre însoţit de raportul de specialitate şi expunerea de motive poate fi accesat pe adresa oficială primariaturda.ro. O copie a documentelor părţi integrante din proiectele de hotărâri poate fi pusă la dispoziţia celor interesaţi în baza unei solicitări în formă scrisă depusă la Secretariatul Consiliului Local al municipiului Turda, situat în Turda, Piaţa 1 Decembrie 1918, nr. 28, camera 50, în perioada 01.04 - 15.04.2016, de luni până vineri, între orele 08:00-13:00. 

Întrucât documentaţia de atribuire anexă la proiectul de hotărâre privind reglementarea procedurii de delegare a serviciului de transport public local de persoane prin curse regulate în  municipiul TURDA ce cuprinde: studiul de oportunitate, hotărârea de stabilire a modalităţii de gestiune, proiectul contractului de delegare, regulamentul serviciului, caietul de sarcini, cerinţele privind eligibilitatea şi criteriile de selecţie a ofertelor sunt deosebit de voluminoase şi foarte dificil de ataşat prezentului anunţ, vă comunicăm că aceste documente pot fi puse la dispoziţia celor interesaţi în baza unei solicitări în formă scrisă depusă la Secretariatul Consiliului Local al municipiului Turda, situat în Turda, Piaţa 1 Decembrie 1918, nr. 28, camera 50, în perioada 01.04 - 15.04.2016, de luni până vineri, între orele 08:00-13:00.

În contextul prevederilor art. 7 alin. 2 Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică cei interesaţi pot formula în scris propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare privind proiectele de acte normative la sediul situat în Turda, Piaţa 1 Decembrie 1918, nr. 28, camera 40, în atenţia domnului Călugăr Ginel, Director executiv, până în data de 15.04.2016.

În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 6 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, persoanele sau organizaţiile interesate care transmit în scris propuneri, sugestii sau opinii cu privire la proiectele de acte normative supuse dezbaterii publice vor specifica articolul sau articolele din proiectul de act normativ la care se referă, menţionând data trimiterii şi datele de contact ale expeditorului.

Prezentul anunţ a fost afişat la data de 01.04.2016.

Primar,
Tudor ŞTEFĂNIE

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS