Site-ul www.AgoraMedia.ro foloseşte fişiere de tip cookies pentru a opera și îmbunătăți utilizarea site-ului și funcționalitatea serviciilor oferite precum şi pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare, ele putând include informații despre data și ora vizitei sau istoricul de navigare, în general fiind vorba de fişiere de la terţi (youtube.com, vimeo.com, trafic.ro, Google Analytics etc.). Pentru continuarea accesării site-ului www.AgoraMedia.ro, vă solicităm permisiunea de a agrea politica noastră de utilizare cookies.

04
Sat, May
101 New Articles

Modernizările de drumuri continuă şi după Petreştii de Jos, până la Lita

Administraţie
Tools
Typography

Consiliul Județean Cluj a predat constructorului, respectiv societății Samus Tec SA, amplasamentul pentru lucrarea „Modernizarea şi reabilitarea drumului judeţean DJ 107L Petreşti – Lita”, lucrare de mare anvergură menită să contribuie la îmbunătățirea infrastructurii rutiere a județului.

Acțiunea a avut loc în prezenţa reprezentanților Consiliului Județean, a dirigintelui de şantier din cadrul Direcţiei de Administrare a Domeniului Public și Privat al Județului, a reprezentanților constructorului și ai autorităților locale.

Mă bucură faptul că am ajuns în această etapă, a execuției propriu-zise și că locuitorii din zonă și nu numai vor putea beneficia cât de curând de un drum de cea mai bună calitate, cu atât mai mult cu cât acesta asigură o legătură rapidă și facilă pe două direcții importante, cu drumul județean DJ 107R pe direcția Ciurila – Sălicea – Cluj - Napoca și cu drumul județean 107M pe direcția Luna de Sus (DN 1) – Săvădisla – Băișoara. Totodată, îi asigur pe clujeni că în cel mai scurt timp asemenea drumuri degradate vor rămâne de domeniul trecutului” a declarat președintele Consiliului Județean Cluj, domnul Alin Tișe.

Lucrările de reabilitare și modernizare vizează un tronson în lungime de 16,05 kilometri, de la kilometrul 14+900 până la kilometrul 30+950 şi vor consta într-o serie de operațiuni complexe, în profunzimea drumului, care se vor finaliza prin aşternerea de covor asfaltic în două straturi, respectiv binder şi strat de uzură. Totodată, lucrările de modernizare vor presupune construirea a două poduri noi și reabilitarea unuia deja aflat în exploatare precum și realizarea de șanțuri și acostamente. În acest sens, în zilele care urmează se vor executa lucrări pregătitoare în vederea asigurării frontului de lucru, așternere de material pietros și plombări.

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS