Site-ul www.AgoraMedia.ro foloseşte fişiere de tip cookies pentru a opera și îmbunătăți utilizarea site-ului și funcționalitatea serviciilor oferite precum şi pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare, ele putând include informații despre data și ora vizitei sau istoricul de navigare, în general fiind vorba de fişiere de la terţi (youtube.com, vimeo.com, trafic.ro, Google Analytics etc.). Pentru continuarea accesării site-ului www.AgoraMedia.ro, vă solicităm permisiunea de a agrea politica noastră de utilizare cookies.

26
Fri, Apr
106 New Articles

Ad Libitum Voices din nou la Turda - un spectacol aplaudat, dar cu neajunsuri tehnice

Cultură
Tools
Typography

Grupul Ad Libitum Voices a fost din nou prezent la Turda, însă de această dată cu un spectacol dedicat femeii, ceea ce e cât se poate de normal, spectacolul fiind programat şi desfăşurându-se cu o zi înaintea Zilei Internaţionale a Femeii.

Aşadar marţi, 7 martie, cu începere de la orele 19.00, sala de spectacole a Teatrului "Aureliu Manea" Turda a găzduit spectacolul "Iubesc femeia" un spectacol pe care acelaşi grup îl anunţase pentru - şi îl şi susţinuse pe - 6 martie la Teatrul de Artă Deva.

La spectacolul de la Turda doar câteva locuri din sală erau neocupate, semn că publicul - cel puţin o parte din el - familiarizat cu spectacolele Ad Libitum Voices şi-au dorit acest spectacol la Turda.

Deşi era dedicat femeii, în sală nu au fost doar doamne şi domnişoare, majoritatea dintre acestea venind însoţite de parteneri.

Din păcate, au existat câteva momente în care spectacolul a fost întrerupt din cauza unor probleme tehnice, momente în care publicul turdean a fost felicitat şi primit aprecieri din partea interpreţilor pentru răbdarea şi cuminţenia cu care aşteaptă reluarea spectacolului.

Din păcate talentul Biancăi Murariu - cea care acompania grupul la pian - nu şi-a putut face simţită prezenţa, cel puţin în prima parte a spectacolului, din cauza problemelor tehnice de care aminteam însă Cristian Ignuţa (bas), Sergiu Coltan (tenor), Tiberius Simu (tenor) şi Alex Iuhas (bariton) au făcut în aşa fel încât lipsa colegei Bianca Murariu nici să nu fie simţită, deşi cei patru au regretat că talentul pianistei nu putea fi pus în valoare.

Anunţat ca grup care interpretează pop opera, canzonette şi piese de inspiraţie folclorică, Ad Libitum Voices a reuşit să facă spectacol în două acte la Turda.

Doar ca să ne referim la o parte din melodiile cu care grupul a impresionat publicul turdean, amintim de "Adagio" (de Tomaso Albinoni), "Te voi răpi la noapte" (arie din opereta "Marco Polo" de Francis Lopez), un duet din musicalul "Phantom at the Opera" (de Andrew Lloyd Webber), "Tiritomba" (cântec napolitan), "I Believe in You" (melodie interpretată de Il Divo împreună cu Celine Dion), "Vivo per lei" (melodie care duce inevitabil cu gândul la Andrea Bocelli), "That's amore" (pentru cei care îşi mai aduc aminte de Dean Martin), "Delilah" (care aminteşte de Tom Jones) sau "You Raise me up" (cunoscută din interpretarea lui Josh Groban).

În spectacolul de la Turda, grupul Ad Libitum Voices a avut parte şi de prezenţele sopranei Paula Iancic şi balerinei Raluca Şut-Gherman care, fiecare în felul lor, au ilustrat o parte din melodiile grupului clujean.

Inclusiv membrii grupului care a fost prezent la Turda cu spectacolul "Iubesc femeia" s-au simţit bine în cadrul spectacolului, mai ales dacă e să luăm în considerare mesajul postat pe pagina de facebook a grupului alături de un selfie cu publicul turdean: "Mulțumim publicului extraordinar din Turda pentru o seara magica!".

(Şi apropo, pentru cine scrie comunicate nesemnate prin Primăria Turda: numele grupului este "Ad Libitum Voices" aşa cum scrie şi pe afişul pe care l-aţi asociat comunicatului prin care aţi anunţat evenimentul şi nu "AD LIBIDUM" aşa cum aţi scris în comunicat. Până când mai e promovată lipsa asta de profesionalism în rândul angajaţilor plătiţi din bani publici? Nu de alta, dar - înainte de a se ofusca unii că ne luăm de "amănunte" - parcă prea suntem bombardaţi cu comunicate sub toată critica scrise de oameni care - cel puţin aşa ar fi fost normal, doar că, iată, nu se face dovada - au fost angajaţi în urma calităţilor lor. Deci iată calităţi...)

Iar pentru cei care puteţi trece peste paranteză, revenim: spectacolul a fost bun (chiar dacă sunetul era uneori prea tare şi fura din plăcerea creată de muzică) şi interpreţii au făcut spectacol.

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS